Seiko sarb033 waarde?

Hallo, beste mede horloge liefhebbers,
Ik ben in het bezit van een in mint conditie verkerende Seiko Sarb 033.
Nu zit ik eraan te denken om een aantal horloges te verkopen waaronder de seiko sarb033.
Dit om een grail te kopen…
Maar ik zie op verschillende site s erg uiteenlopende prijzen. Van 450 tot 1200 euro.
Het is me dus onduidelijk wat ik kan vragen voor de sarb033 en ik wil er natuurlijk zoveel mogelijk voor krijgen.
Wie kan me daar mee helpen?
Bij voorbaat bedankt voor jullie reacties.
En ik hoop dat mn vraag in de goeie topicafdeling staat.
Mvg

Snap ik, stack them moneys G

7 likes

450 tot 500,- denk ik.

Als je bedenkt dat ze eerst voor < 300,- over de toonbank gingen! :joy:

Ik zou er zeker niet meer voor durven vragen! Ohw wacht nu schiet ik in m’n eigen voet! :man_facepalming:

2 likes

Het is een wirwar van prijzen. Op marktplaats zag ik een bod van 500 euro en de adverteerder vroeg er 600 euro voor.

Dus 600 euro moet ik er wel voor vragen. nice!

Vragen staat vrij. Je kan hier ook een advertentie maken hè. Succes met de verkoop.

Reageer je nou op je eigen observatie? :sweat_smile:

5 likes

Ja dat klopt haha

Doorsparen voor de sarx033.
Net een tandje hoger in uitstraling en uitvoering. Er staat eentje in het blauwe gedeelte. :+1:

3 likes

ik ben aan het verkopen en sparen voor een omega.

Reklame maken om iets te verkopen is volgens mij niet toegestaan.
Zet hem maar in het blauwe gedeelte voor een redelijke vraagprijs en hij is zo foetsie. :joy:

1 like

Nu ondergraaf je op minstens 2 manieren zijn verkooppoging.

1 like

Er wordt hier " niks " te koop aangeboden. Daarvoor moet je in het blauwe gedeelte zijn.
Deze topic gaat alleen over de oriëntatie over de vraagprijs van een nog te koop ( intentie ) aangeboden artikel.
Dat heet ook sluikreclame maken.

Het aanbod is wat schaarser en met wat geduld vind je misschien wel iemand die er 60 voor wil geven, ik heb voor de mijne (nieuw in doos met prijskaartje) zelfs 650 betaald maar wel met een extra President bracelet en een Nubuck band.

Oeh nice! Welke?

Vragen is 1, krijgen is 2 …
Op MP zijn er genoeg die met alternatieve accounts de eigen prijs opdrijven …

Succes met de verkoop, en by the way

Hier kan je vragen stellen over je horloge aan de leden van het forum. Wij zijn echter geen taxatie-forum.
Vragen over type, oorsprong, de techniek en of het horloge echt is kunnen hier wél worden gesteld.