Seiko SARB065 - Cocktail Time - JDM - met 6 banden

Lange tijd in mijn bezit geweest, maar altijd te weinig draagtijd gekregen. Ik grijp toch altijd sneller naar een duiker of, sinds kort, een G-Shock. Dat neemt niet weg dat dit horloge simpelweg adembenemend mooi is. De plaat, indices en wijzers zijn prachtig.

Dit betreft de originele JDM Cocktail time, de Sarb065. Met, naar mijn mening, een beter uurwerk, mooiere kroon en mooier font op de wijzerplaat dan zijn Presage broertje.

Ik heb deze in 2016 zelf bij Monsterwatches aangeschaft. Werkelijk alles zit er nog bij en verkeert in goede staat. Ik doe er nog 5 banden bij die ik in de loop der jaren voor dit horloge verzameld heb. Helaas hebben ze allemaal niet voor voldoende draagtijd gezorgd.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Seiko Sarb065
Diameter: 40mm
Leeftijd: 22-06-2016
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 22-06-2016 (eerste eigenaar)
Factuur en/of certificaat: certificaat aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: originele doos, omdoos, tags, boekjes, band, vouwsluiting, naast de originele (nauwelijks gedragen) band nog 5 banden. (Onder andere een Hirsch en Rios, small. Ik heb alle banden er voor de foto’s even los tegenaan gelegd.)
Verzendkosten of afgehaald: beide mogelijk
Conditie (krassen, werking etc): goed, geen diepe krassen
Soort uurwerk en kaliber: Seiko 6R15-01S1
Vraagprijs: € 500,-
Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).




















13 likes

Maar eens een klein bumpje voor deze :rocket:

Ik heb een paar leuke ruilvoorstellen gekregen, maar tenzij je een goudkleurige Tissot PRX, 35mm, automaat in de aanbieding hebt ga ik voor verkoop.

Deze nog eens een klein bumpje, vergezeld door een prijsverlaging naar € 480,-.

Wie pakt er straks lekker zonnestraaltjes met deze plaat? :star_struck: