Seiko SARX035, waar kopen ?

Na mijn zeer prettige kennismaking met de Seiko Pressage lijn door de aanschaf van de cocktailtime Fuyegeshiki is mijn oog gevallen op de SARX035.

Heeft iemand advies waar ik deze het beste aan kan schaffen, liefst in Nederland.

Alvast bedankt voor de hulp.

Wat bedoel met " het beste " :joy:

Niet in Nederland maar Solojapan (Spanje) kun je best een een mail sturen.

2 likes

Met het beste bedoel ik: zonder al te veel risico een nieuwe originele SARX voor een goede/normale prijs

Heb Solojapan een berichtje gestuurd.

Hopelijk komt hij snel terug met een mooie prijs en kan ik overgaan tot aanschaf…

Wat is het mailadres van SoloJapan dan? Ik ben ook wel geĂŻnteresseerd.

Staan inmiddels ook weer op ebay.

Topklok trouwens.

Ik heb je een PB gestuurd…

Succes met de jacht… :grin:

Kleine kick van dit topic. Heb inmiddels voor het eerst contact met Magi over dit horloge. Ben benieuwd of hij nog iets kan regelen en voor welke prijs. Ergens voelt het gek om dit horloge van een plaatje te kopen. Hoewel ik hoop dat hij me uitstekend zal bevallen mocht de koop doorgaan. Op dit moment had hij geen voorraad, maar verwachte dit wel op korte termijn. Nog nooit eerder zaken met hem gedaan ook. Best spannend.

Is het gelukt met de SARX035?
Ik ben ook erg geĂŻnteresseerd in een SARX

Tuulk lukt dat bij solojapan. 650 euro, zoals ik me herinner.

Hoe zou ik die kunnen benaderen?

@RyanHooy

link naar chrono en klik op “contact opnemen met verkoper”

Dan zit je er een lettertje naast… :wink:

Bedankt!

Hier de link naar de SARX035 van Solojapan. Van bovengenoemde reacties, begrijp ik dat zij ook een vestiging in Spanje hebben. Misschien beter om hen te contacteren, want dan heb je geen gedoe met BTW en invoerrechten uit Japan. :grinning:

Maar misschien kun je dit dus ook via de Japanse aanbieder vragen of ze vanuit Spanje kunnen versturen (in geval van aankoop). :wink:

Hartstikke bedankt!! En ik ga contact opnemen!

Nog even een linkje met alle (3) SARX modellen die ze nu aanbieden op Chrono24

Mocht je een ander model / type zoeken.

magi.solojapan@gmail.com

Beter via daar, scheelt je de commissie aan Ebay of chrono24.

Ik weet of het gepast is iemand’s mailadres hier te posten?! :thinking: