Te koop - SEIKO SARX045
De Deep Blue Tuxedo. Dit model is een JDM model (alleen in Japan verkocht). Het heeft een zeer diep donkerblauwe wijzerplaat, met een verticale striping. De kroon is beschermd met crownguards, en op de kroon zelf zit een zwarte onyx.
Het uurwerk is het 6R15D uurwerk. Gangreserve van meer dan 50 uur. De metalen band is van goede kwaliteit. De sluiting is vrij klein, wat hem onopvallend maakt.
Het horloge is in goede staat. Er zitten krasjes en veegjes op de sluiting en de band. De kast en het glas is netjes.
Merk en model: Seiko SARX 045
Diameter: 39.5mm diameter / 11.3mm dikte / 20mm lug breedte / ongeveer 48mm lug-to-lug
Leeftijd: mei 2018
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): november 2023
Factuur en/of certificaat: Factuur, doos, omdoos, hanger, garantiecertificaat, alles aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: Compleet
Verzendkosten of afgehaald: Ophalen of verzenden. Verzenden op kosten koper.
Conditie (krassen, werking etc): goede staat
Soort uurwerk en kaliber: 6R15D
Vraagprijs: 450 euro
Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).