Seiko save the ocean specials

Door het zien van het horloge van @HenkV en @Tofferdetof toch maar eens de gedachte om dit topic aan te maken.
De Seiko Save the Ovean edities hebben allemaal net weer een wat bijzonderder wijzerplaat, terwijl Seiko normaliter ook al uitpakt met mooie dials.
Het lijkt me toch gaaf om alle edities in 1 topic te vergaren waarbij de oudere maar ook zeker de nieuwe JAMSTEC HBF002 een plek verdienen.

Ik trap af met mijn SPB297 met door media de gegeven nickname de ‘blue birch’

Ik ben benieuwd of we alle edities binnen dit forum aanwezig hebben!

8 likes

De eerste is niet helemaal (eigenlijk helemaal niet :sweat_smile:) Save the Ocean, maar past perfect in het rijtje. De rest staat bijna compleet er achter:

1 like

De SPB333J1

9 likes

Wat een imposante serie heb je opgebouwd. Deels ook de reden om dit topic te starten want weer een compleet nieuwe serie aangeboord waar ik het bestaan niet van wist :sweat_smile:. Maar wat zijn ze mooi :star_struck: en ik snap dat je er aan verslingerd bent geraakt. Nog steeds allemaal in jouw bezit?

1 like

Check! :sunglasses:
Edit: kleine toevoeging. Zat net nog mijn verhaaltje te lezen, maar in de tussentijd hebben ook 2 van de 3 glaciers zich bij het rijtje gevoegd:

4 likes

Inmiddels niet meer in mijn bezit, spb299j1

3 likes

De enige Save the Ocean in mijn collectie de SPB297J1 hier op een FinWatchStraps Canvas waterproof strap grey.

2 likes

Ik heb het niet meer, maar deze was van mij (tot zo’n half jaar geleden). Soms mis ik ze wel…

3 likes

Hiermee red ik de oceaan, weet. Iet of het een speciaal is, maar wel lekker zomers

3 likes