Sinds kort maarliefst 3 Seiko duikers aangeschaft. De Sawtooth via Marktplaats, de BFK bij Monsterwatches (excellente service) en de Monster via dit forum. Zie hier de foto’s:
Sawtooth
BFK
Monster yobokies mod.
Weet iemand hoe ik de bezel van de Sawtooth eraf krijg? Ik zou deze graag schoon willen maken.
Ziet er fantastisch uit, dit sportieve trio.
Drie maal is scheepsrecht, en dat is dan ook goed te zien!!
Met name de Sawtooth in combinatie met de stalen band vind ik bijzonder geslaagd.
Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit zeewaardige drietal.
Ja die Sawtooth is idd heel mooi, de stalen band past er heel goed bij!!
Over de band van het monster ben ik niet helemaal tevreden. Het is een prima band, alleen vind ik het iets te dun en klein voor bij het monster.
De onderstaande mooie lumpy staat daarom ook op het verlanglijstje!
mooi trio…
Seiko heeft bij jou ook het virus aangewakkert…Heb zelf ook een paar Seiko`s…Mijn Sawtooth ligt het droogdok gerenoveerd te worden door Robbie.
Mooie collectie duikers - die Sawtooth vind ik er wel heel bruut uitzien. De BFK ook trouwens (tu)
Van de Monster begrijp ik het enthousiasme dat er voor is, maar die andere 2 zouden mijn voorkeur hebben.
Bedankt voor de positieve reacties allemaal.
Grappig dat velen de Sawtooth zo mooi vinden, ik was er aanvankelijk nieteens naar opzoek. Deze heb ik op marktplaats gekocht van iemand die geen idee had watvoor horloge het was, alleen dat het een seiko was.
Het is idd een heel fijn horloge, hij ligt ook erg mooi om de hand door z’n vorm en de fijne band!
Het monster is, evenals de BFK, een heel robuust en fijn horloge!
Groeten,
Erik
Ik vond het ook druk en rommelig en inderdaad weinig middensegment. Wel even gezellig aan de “forumtafel” staan kletsen, o.a. met Tom Vreeken.
Geen horloge(s) gekocht, maar wel datgene waar ik voor kwam: