Seiko SBPG001 - Power Design Project

Ik zat er al een tijd naar te lonken, maar uiteindelijk heeft WilSeiko me over de streep getrokken (waarvoor dank (tu)).

Besteld bij Seiya en al binnen 5 dagen in huis :~

Het is de SBPG001 - Power Design Project, met de retro- uitstraling van de jaren '80, maar de techniek van nu.

Zendergestuur, solargeladen en uiteraard de nodige functies die van een digitale klok verwacht :smiley:

Eenvoudig en duidelijk, meer basic kan niet (tu)

En dit bevalt me helemaal t.o.v. de andere zendergestuurde klokken, een dikte van slechts 10 mm, waardoor de klok confortabel draagt :~

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst(tu) Ik heb hem ook in het zwart sinds kort bevalt me uitstekend (kan hem alleen niet om bandje is te klein maar schakels besteld) inderdaad lekker plat model en prachtige techniek een aanrader die van digitale horloges houden en dat worden er steeds meer…(tu):smiley:

En het backlight doet het ook goed :smiley:

Bovenste foto batterij is op de helft…(:smiley:

Hennie Schreef:

Bovenste foto batterij is op de helft…(:smiley:

Hij is net uit de doos en de solar batterij is nog niet ā€œfully chargedā€ :wink:

Dat doet tie heel snel hoor beter dan mijn Citizen…:wink:

Zulke post zouden moeten verboden worden !!! :wink:

Ik ging net ā€œafbouwenā€ !

Marco en Hennie: PB !

Marco, dit horloge vind ik nou ijskoud rete-cool! :~ Mooi, man!

Proficiat!

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst(tu)

GR harb

Prachtige klok X(X( Gefeliciteerd!!!

Doet mij sterk denken aan eind 70, begin 80’er jaren. Ik had toen van mijn eerste verdiende centen een Seiko Sports 100 gekocht en die doet mij hieraan denken. In een opruim-bui heb ik die (enigszins gehavende) Sports 100 zelf letterlijk weggemikt in de kliko(…!!!..) en daar kreeg ik later toch echt spijt van :frowning:

Dit zou wel eens een ā€œnostalgische investeringā€ kunnen opleveren :~:~

Gr Ron

:~

Mee eens:)-D

Deze is ook een hele leuke - barst van de functionaliteit en heeft een keyboard dat volledig in Luminova is ! (tu)
Ondertussen is het horlog blijkbaar ook al ā€œvintageā€ geworden, want niet meer te vinden op de baaj… :frowning:

leuke aanwinst … (tu)