Seiko SGEH47P1 instapmodel

Hallo,

ja ik ben het, diegene die een Tommy Hilfiger horloge wilde kopen, jullie lachen me vast uit. Ik heb verder gekeken naar wat ik qua ervaringen mooi vind, met oog op een goede kwaliteit horlogemaker en ik ben uitgekomen op een Seiko SGEH47P1. Ik heb op dit moment dit over voor toch een degelijk uurwerk en ik denk dat dit een goed en mooi instapmodel is voor een set goede horloges. Zijn jullie bekend met dit model en weten jullie uit ervaringen of er ook gespeeld kan worden met bandjes (leren bandjes op dit model). Dit is het horloge

23 likes

Ziet er goed uit. Bijna alle bandjes kunnen bij een zwarte plaat. Zowel leer als nato.

Mooie klok waar je veel plezier van zal hebben!

1 like

leuk ding,hier kun je allerlei bandjes op knutselen
:+1:

Zeer mooi horloge, ga je een hoop en vooral lange tijd plezier van hebben!
En nee, je zeker niet uitgelachen vwb Tommy. Heb zelf ook een drietal horloges van modemerken en deze indertijd gekocht omdat ik ze simpelweg mooi vond/vind

Prima klok. Veel plezier ermee.

Nice :+1:

Dit zijn standaard lugs dus idd je kan er van alles op zetten.

Seiko dresser altijd goed. Deze is sportief, goeie lume is een gegeven bij dit merk.

Is veel goedkoper te vinden op creation watches. 20mm lugs zijn makkelijke bandenmaten. :grinning:

1 like

Zeker een goede keuze. Quartz is prima. Je kiest voor een dressy stijl met een kleine sportieve toets.

Nog niet overwogen om een automaat te kopen? Seiko heeft prima spul en keuze te over.

Ik doe twee suggesties.
SNZG13
https://www.monsterwatches.nl/product/snzg13/

SNZH53
https://www.monsterwatches.nl/product/snzh53/

is ie niet blauw??

Eens met Batman: koop een automaat! :sunglasses:

Prima keus, en quartz is prima hoor. Als het je enige horloge blijft hoef je hem heel wat minder gelijk te zetten.

Volgens mij is het horloge een stuk blauwer dan op jouw foto.

970882

Bij creation watches kost dit model
E 104

Tel daar bij op de bijkomende kosten zijnde maximaal 30 procent van de helft ( E 52)
en je bent goed koper uit…

Dat zou ik idd ook doen.

Proficiat met de aankoop van je mooi horloge!!! :clap::+1::clap:

En wat ze hier ook mogen schrijven er is niks mis met een quartz uurwerk, veel plezier ermee!!! :+1::clap::+1:

Quartz is zeker meer dan goed. Zelf meerdere van, waaronder een Seiko. Al bijna 12 jaar in bezit en pas 1x batterij vervangen

Ik zeg, druk op die bestelknop. :+1::facepunch:

Mooie keus hoor, gewoon kopen en lekker van genieten .

Goed merk, goed uurwerk en een quartz is niks mis mee. Een automaat is echt niet beter dus een goed begin.

Mooi horloge en veel kwaliteit voor een gunstige prijs. Qua bandjes past bijna alles erbij omdat het horloge zelf vrij neutraal is. Leer, nato, canvas, genoeg om mee te experimenteren.

Mooi horloge, goede start van een collectie.