Ik was toe aan een nieuw klokje en had 12 jaar een Tag Heur gedragen .
Ik wilde niet meer zo,n duur klokje en ging daarom op zoek naar een Pulsar of Seiko .
Nu moet voor mij een horloge een simpel uitvoering hebben zonder kleine ronde wijzertjes of knopjes of drukke versiering .
Nu was het de keuze met stalen band of een lederen band en dan toch maar besloten om een horloge met lederen band te kopen omdat ik deze nog nooit heb gedragen .
13-04-2011 geslaagd bij de Bijenkorf te Maastricht .
Een Seiko SGG727P2 €199,00 , maar ik kan geen foto,s posten en weet niet hoe dat moet ???
Gefeliciteerd met je nieuwe Seiko! (tu)
Klik hier om te zien hoe je foto’s moet plaatsen. 
http://www.horlogeforum.nl/read.php?4,8340
Hier kan je de foto uploaden: http://tinypic.com/
Nadat hij geuploaded is kan je de Direct Link kopiëren in een bericht. Dan moet je de Direct Link hiertussen plaatsen:
Of je kiest de link van IMG Code for Forums & Message Boards en die kopieer je gewoon in het bericht.
Succes. 
en veel draagplezier gewenst.
Mvg,Radjoe
abruzzese Schreef:
Ik was toe aan een nieuw klokje en had 12 jaar een
Tag Heur gedragen .
Ik wilde niet meer zo,n duur klokje en ging daarom
op zoek naar een Pulsar of Seiko .
Nu moet voor mij een horloge een simpel uitvoering
hebben zonder kleine ronde wijzertjes of knopjes
of drukke versiering .
Nu was het de keuze met stalen band of een lederen
band en dan toch maar besloten om een horloge met
lederen band te kopen omdat ik deze nog nooit heb
gedragen .
13-04-2011 geslaagd bij de Bijenkorf te Maastricht
.
Een Seiko SGG727P2 €199,00 , maar ik kan geen
foto,s posten en weet niet hoe dat moet ???
Leuke Seiko hoor! Maar ben eigenlijk meer benieuwd naar die TH van 12 jaar 
Wil je daar ook een fotoke van plaatsen?
Dit zijn de mijne:
Allebei van 1998.
MVG,
Patrick
abruzzese Schreef:
Ik was toe aan een nieuw klokje en had 12 jaar een
Tag Heur gedragen .
Ik wilde niet meer zo,n duur klokje en ging daarom
op zoek naar een Pulsar of Seiko .
Nu moet voor mij een horloge een simpel uitvoering
hebben zonder kleine ronde wijzertjes of knopjes
of drukke versiering .
Nu was het de keuze met stalen band of een lederen
band en dan toch maar besloten om een horloge met
lederen band te kopen omdat ik deze nog nooit heb
gedragen .
13-04-2011 geslaagd bij de Bijenkorf te Maastricht
.
Een Seiko SGG727P2 €199,00 , maar ik kan geen
foto,s posten en weet niet hoe dat moet ???
Van harte proficiat! 200 euro vind ik een hele nette prijs voor een mooie titanium seiko met saffierglas. Njoy!
abruzzese Schreef:
http://i1184.photobucket.com/albums/z328/abruzzese
63/Seiko%20Watch/DSC02140.jpghttp://i1184.photobucket.com/albums/z328/abruzzese
63/Seiko%20Watch/DSC03276.jpghttp://i1184.photobucket.com/albums/z328/abruzzese
63/Seiko%20Watch/DSC03271.jpg
Nice! Bedankt he!
MVG,
Patrick
Die foto,s copieëren naar deze website is mij toch geluk maar wel een hele klus als je dat nog nooit hebt gedaan .
Ik heb de website Photobucket.com gebruikt maar je moet inderdaad veel geduld hebben om een link te plaatsen en doorzettings vermogen .
Ik houd nu eenmaal van eenvoudige uurwerkjes zonder die onnodige wijzerplaatjes en knopjes die je toch niet gebruikt .
Ik vind het jammer dat tegenwoordig steeds meer van die hele druke uurwerkjes worden gemaakt waar je nog nauwelijk de tijd op kunt lezen .
Een voorbeeld is Breitling die steeds meer knopjes en belletjes toeterjes aan het klokje toevoegen om de verkoopcijvers te verhoogen zodat de nieuwe generatie het wel interresant vinden .
Het oorsronkelijke Breitling horloge was inderdaad voor de luchtmacht een voorbeeld maar ik vinds ze tegenwoordig niet meer mooi .
Een Omega Le Ville 2009 was een van de mooiste klokjes ooit en die worden nu ook al versierd met onnodige toeterjes en belletjes .
Ik ben voorlopig tevreden met mijn Seiko SGG727P2 .
Voorheen was het zeer en zeker de Tag Heuer 2000 automatic van 1999 die ik verkocht heb vanwegen te hoge kosten van onderhoudsbeurt / horlogemaker van juwelier €250,00 / Tag Heuer importeur van een juwelier €500,00 .
ik heb er geen spijt van dat ik de tag heuer 2000 automatic verkocht heb voor €200,00 .
Daarvoor draag ik nu een mooie Seiko .
abruzzese Schreef:
ik heb er geen spijt van dat ik de tag heuer 2000
automatic verkocht heb voor €200,00 .
::o
Ik dacht altijd dat dat model veel duurder was… http://cgi.ebay.nl/TAG-HEUER-MENS-AUTOMATIC-SERIES-2000-DIVER-WATCH-WK2116-/120637225670?pt=UK_Jewelery_Watches_Watches_MensWatches_GL&hash=item1c1689fac6
Was er iets mis mee dat je hem voor zo weinig hebt weggedaan of is dat gewoon de marktwaarde in NL?
Ik dacht altijd dat dat model veel duurder was…
http://cgi.ebay.nl/TAG-HEUER-MENS-AUTOMATIC-SERIES
-2000-DIVER-WATCH-WK2116-/120637225670?pt=UK_Jewel
ery_Watches_Watches_MensWatches_GL&hash=item1c1689
fac6
Was er iets mis mee dat je hem voor zo weinig hebt
weggedaan of is dat gewoon de marktwaarde in NL?
+1
Nu ik de Seiko SGG727P2 heb weet ik niet hoe het zit met de kroon van het horloge
Deze is 10 bar waterdicht maar de kroon kun je gewoon naar links of rechts draaien als hij helemaal ingedrukt is ?
Normaal moet je een kroon toch dichtdraaien ( schroefkroon ) neem ik aan ??
Ik kan mijn kroon niet dichtdraaien , is dat normaal met een horloge van 10 bar ??
Ik lees graag jouw antwoord .
Bij Seiko hebben ze vanaf 200M schroefkronen. Schroefkronen zorgen niet voor de waterdichtheid. Daar zorgen de pakkingen voor. Schroefkroon dient ervoor dat je de kroon niet per ongeluk open zet terwijl je onder water bent, waardoor er water naar binnen kan lopen.
Bosnialove Schreef:
Bij Seiko hebben ze vanaf 200M schroefkronen.
Dacht het toch niet, er zijn zeker ook modellen met 10 bar water resistant en schroefkroon. Mijn SPC047P2 bijvoorbeeld heeft een schroefkroon en heeft 10 bar water resistant.
Hm, ja. Ik had er “de meeste” ertussen moeten zetten. Maargoed, schroefkronen zorgen niet voor waterdichtheid.
Ik heb mijn Seiko al een tijdje 14-04-2011 en ben er zeker tevreden mee .
Ik heb een Tag Heur 2000 serie gehad met automatic uurwerk maar zou toch nooit meer voor een automatic gaan .
Ikzelf vind Quartz horloges toch veel meer voordelen hebben zoals , na een tijdje niet dragen blijft het precisie uurwerkje doorlopen / goedkoper in onderhoud / Quartz uurwerken zijn preciezer dan een automatic uurwerk ( zelfs beter dan Rolex of Omega automatic ) / goedkoper in aanschaf .
Maar dat is nu mijn mening en wil mensen die van Rolex , Omega , Breitling , IWC , enz… hoeden niet voor hun kop stoten want meningsverschillen blijft je toch houden .
Een ding hebben we hier op het forum allemaal wel gemeen en dat is enorm interrese,s in Horloges van goedkoop tot dure exemplaren .
Ik wil niet helemaal je topic verzieken maar die Tag heuer serie 2000 Automatic
had je echt wel meer opgeleverd dan 200 hoor.
ik denk zelfs wel dubbel zoveel,want een beetje horlogemaker had dit horloge voor rond de 100 euro helemaal tiptop gemaakt.
(daar moet je dus NIET voor bij de horlogemaker zijn in dienst van de AD)
Maar ja aldoende leert men.