Seiko Silverwave; de zwarte

Ik heb 'm ook al even onder een andere thread gepost, maar toch eventjes apart. Na het plaatsen van de foto van de Seikomatic Silverwave van mijn vrouw, kreeg ik toch weer de kriebels: op zoek naar de uitvoering met de zwarte wijzerplaat. De afgelopen jaren heb ik regelmatig tevergeefs gezocht, of er stond er eentje te koop voor een prijs…

Nu eens een andere tactiek gebruikt. Niet gezocht op Silverwave, maar op het typenummer. En bingo! Binnen 5 minuten had ik er eentje. Waarschijnlijk door meerdere verzamelaars over het hoofd gezien: hij stond al een maand te koop! Na een paar mailtjes de koop gesloten. Ik vertelde mijn vrouw schoorvoetend dat ik (weer) een horloge voor haar had gekocht. In dit geval werd het enthousiast begroet! “Leuk! Ik vind het model van de zilveren heel gaaf, maar het leest zo slecht af! Dat zal met deze een stuk makkelijker zijn!”

Dus, er komt een Silverwave naar Nederland. Prijs? Ongeveer 75% van een SKX007!

Menno

Da’s een mooie vangt Menno! Creatief denken heet dat (tu)

Goede vangst en wat een mooi horloge by the way!

Vind hem erg mooi!! (tu)

Veel draagplezier

Erg mooi, nog mooier als die met de zilveren wijzerplaat.

Geweldige uitvoering Menno!
De silvere overigens ook.

Mooi afgewerkt ook en is geen low range van Seiko geweest.

Veel plezier ermee.

Greetz, Erik

Mooie aanwinst Menno! (tu)

Gefeliciteerd!

::o::o::o::o::o::o::o::o::o::o::o::o::o::o::o::o::o::o::o

mooi ding zeg! en bijna voorniks!!!

veel plezier ermee!

Ik zat er al naar te kijken in het andere topic, en ook nu weer blijf ik hem prachtig vinden!
Misschien wel een van de mooiste Seiko`s!

Allemachtig, wat mooi! :~
Wat is trouwens de diameter van deze schoonheid?

Mijn beste,

Een meesterlijke vangst, die je de rijkdom van het vindingrijk zijn vorstelijk betaald.
Proficiat met deze memorabele verworvenheid.
En wat betreft de manier van zoeken / aankoop, mijn complimenten!! Chapeau!! Heel slim gedaan.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Paul G. Schreef:

Allemachtig, wat mooi! :~
Wat is trouwens de diameter van deze schoonheid?

Hij is niet zo groot: ongeveer 36/37mm. Dat is ook de reden dat mijn vrouw 'm draagt.

Menno

WVE Schreef:

Erg mooi, nog mooier als die met de zilveren
wijzerplaat.

Dat vind ik nou net andersom:D Maar evengoed: gefeliciteerd met de aanwinst(tu)