Ik heb 'm ook al even onder een andere thread gepost, maar toch eventjes apart. Na het plaatsen van de foto van de Seikomatic Silverwave van mijn vrouw, kreeg ik toch weer de kriebels: op zoek naar de uitvoering met de zwarte wijzerplaat. De afgelopen jaren heb ik regelmatig tevergeefs gezocht, of er stond er eentje te koop voor een prijs…
Nu eens een andere tactiek gebruikt. Niet gezocht op Silverwave, maar op het typenummer. En bingo! Binnen 5 minuten had ik er eentje. Waarschijnlijk door meerdere verzamelaars over het hoofd gezien: hij stond al een maand te koop! Na een paar mailtjes de koop gesloten. Ik vertelde mijn vrouw schoorvoetend dat ik (weer) een horloge voor haar had gekocht. In dit geval werd het enthousiast begroet! “Leuk! Ik vind het model van de zilveren heel gaaf, maar het leest zo slecht af! Dat zal met deze een stuk makkelijker zijn!”
Dus, er komt een Silverwave naar Nederland. Prijs? Ongeveer 75% van een SKX007!
Een meesterlijke vangst, die je de rijkdom van het vindingrijk zijn vorstelijk betaald.
Proficiat met deze memorabele verworvenheid.
En wat betreft de manier van zoeken / aankoop, mijn complimenten!! Chapeau!! Heel slim gedaan.
En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z