Seiko SKX only (Deel 1)

Ik draag mijne nauwelijks omdat ik het juist een kutkast vind :grin:
Die standaard jubilee is best wel ok eigenlijk. Die draagt in ieder geval wel lekker. Zou dat gewoon een tijdje proberen en dan eventueel een Miltat erop zetten, die zijn vrij makkelijk verkrijgbaar.
Mijne zit op een Miltat 3D Super Oyster, dat is wel een goede stevige band.

4 likes

Na 2,5 jaar afgelopen zomer 2 krasjes in het hardlex van kiezels op het strand gekregen. Heeft wel iets en hou het zo.

Als ik een saffier zou kopen waar raden jullie aan? Bij Rob geprobeerd te bestellen maar op mailcontact geen reactie meer gehad. Wat zijn de beste alternatieven binnen EU?

De kast vind ik geweldig haha. Side profile wat minder maar het formaat is perfecto. Maar die oyster band wat je hebt vind ik wat minder. Vind de afwerking van de endlink wat minder. Wil hem ook best wel graag op een jubilee alleen moet er toch ergens wel een wat stevige jubilee te krijgen zijn?..

Is die van jou modded? Gaaf ding hoor… vooral met het rode driehoekje

1 like

Niemand nog die een SKX009 heeft welke eventueel weg mag? :innocent:
Mag een head-only zijn!

1 like

Ja is gemod. Dial en wijzers zijn van een Sarb059.
Die Miltat heb je ook in jubilee uitvoering. Die zijn wel stevig. Anders eens bij Uncle Seiko kijken.

1 like

Oke en waar zou ik die kunnen krijgen? Site?

Zit inderdaad veel rek in de originele jubilee band maar dat is voor mij juist de reden dat ie lekker zit! :slightly_smiling_face: En met dat ratelen valt het opsich wel mee, al is dat vgm minder dan met een strapcode band bijvoorbeeld.

Ik draag de SKX nu zelf op een rubberen band van crafter blue, en dat is ook zeker aan te raden :ok_hand:

1 like

Zoek je deze 3D jubilee?

5 likes

Monsterwatches verkoopt de Miltat banden en anders Watchgecko (edit: Strapcode is het) denk ik.
Of even Googlen op Miltat Super 3d Jubilee.
Monsterwatches was bij mij toen het goedkoopste alternatief en geen gedoe met import want NL :netherlands:

1 like

Hoe zitten die center links ? Solid of?

Ah oke man nice! Thanks!

1 like

4 likes

Waar heb je die vandaan

De fotos op de website zijn de oude endlinks maar je krijg de nieuwe 3d als je bij hem besteld. De sluiting is de V clasp.
https://www.monsterwatches.nl/product/solid-jubilee/

Of hier

1 like

Ja bij monsterwatches bedoel je dat neem ik aan? Want deze zien er niet uit nee. En jij hebt hem bij monsterwatches gehaald dus he?

Ja en ja

1 like

Dankjewel kerel :+1:t2:

1 like

Nou heb mn seiko skx 013 besteld. :slight_smile: morgen al binnen als het goed is. Ben benieuwd :grin:

2 likes

De band is voor een skx007 niet voor de 013.

Alsnog gefeliciteerd met je aankoop en geniet ervan.

Waarom de 013 inplaats de 007?

Hele goede kwaliteit band, maar de originele jubilee band is wel mooier vind ik.:joy:

4 likes