Seiko SKX only (Deel 1)

Eindelijk mag ik hier ook posten na een geslaagde deal met @Kvandenberg :slight_smile:

Heerlijke klok! En wat draagt die Miltat band lekker zeg.

5 likes

Tof dat je de SKX013 hebt besteld! Het enige horloge waarvan ik zeker weet dat ik hem nooit wegdoe. :clap:

Om een SKX009J te bemachtigen is creationwatches nog de enige optie?

SoloJapan heeft er nog, weliswaar in Japan…

Goed om te zien dat de Seiko je bevalt, toch wel een klein beetje spijt dat ik deze heb weggedaan :sweat_smile: . Veel draagplezier !

Hhhaha wil graag meemaken hoe het is om hem te hebben. Ben lang opzoek geweest naar een duiker van 38mm en ik kom elke keer bij deze uit.
Wil graag een daily beater hebben :slight_smile: !

1 like

Gaat je niet teleurstellen! :grin: Je hebt hem op jubilee besteld? Ik kijk nu ook heel erg uit naar de nieuwe SPB143 en 149. Het is alleen jammer dat ze zoveel keer duurder zijn, maar ook een mooie maat met 40,5mm.

1 like

8 likes

Jubilee en krijg er een oyster band bij,

Ja die zien er mooi uit :)!

1 like

Recent terug gekocht en net voorzien van de echt laatste mod, DLW 316L dual time high polished sloping insert :hugs:
Verdere mods:
4R36
Zwarte dagschijf
Bol saffier
Coin edge bezel
Miltat solid Jubilee met ratchet clasp
S crown
Hij is af :heart_eyes:

26 likes

Erg mooi…:+1:

1 like

Thnx!

:star_struck: Stunning :star_struck:

1 like

Speedmaster af, SKX 007 om en liggen in de tuin met koffie, koek en “De Idioot” van Dostojevski. Wat een leven :grinning:!

13 likes

Yep, helemaal in luv 🥰

3 likes

Mooie mod Peter. Wanneer komt ie mijn kant uit??

1 like

Thnx!

Ha, ben bang dat ik je teleur moet stellen Jesus :relieved: Heb serieus besloten dat ik met mijn huidige collectie tevreden ben. Eerlijk gezegd ben ik ook wel klaar met flipperen :wink:

8 likes

Haha een foto van mij😎In de tuin, of ben jij dat Peter?

1 like

Aan die vlerken te zien zou ik t zijn, daarmee lukt het jou niet om zo mooi orgel te spelen! :grimacing:

1 like