Seiko SKX only (Deel 1)

Heeft iemand hier toevallig nog een Crafter Blue band liggen voor de skx die weg mag? :innocent:

2 likes

5 likes

Vraag:

SKX007/SKX009 worden/werden nieuw ook op een (standaard) oyster-band verkocht. Kan iemand mij vertellen of de kwaliteit een beetje ok is? En, is dat een originele Seiko oyster?

Bedoel je de nieuwe seiko 5 skx serie?

Er bestaat geen nieuwe SKX, zover ik weet. Nee, ik bedoel de Seiko 5 SKX007 of SKX009.

De band voelt erg goedkoop aan, is erg licht en rammelt. Maar éénmaal om de pols, vind ik 'm erg comfortabel. Vind 'm optisch ook goed passen bij het horloge zelf.

1 like

Dank je. Dus, het is net zo’n rammelding als de standaard jubilee-versie. Is het een solid-link bracelet?

1 like

De standaard OEM oyster band voor de seiko SKX007/009?
Ik ken alleen de standaard jubilee.

1 like

Heb 'm zelf nooit gezien voor de SKX, wie weet aangepast van een ander model.

1 like

Oh sorry wacht even. Niet goed gelezen dat je het over een oyster band hebt. Die ken ik niet. Ik had het dus over de standaard jubilee.

1 like

Ok, dacht ik al. Het is niet standaard. SKX werd/wordt alleen op rubber of op jubilee verkocht. Het moet dus een aftermarket oyster zijn.

1 like

Alhoewel er een originele Seiko oysterband bestaat die op de SKX kan. Alleen dan is de vraag wat het typenummer van deze band is?

SKX007J4

2 likes

De endlinks zijn wel prachtig

3 likes

Hol zo te zien. Net als bij de Jubilee.

Staat m’n dag en datumaanduiding nu fout of heb ik deze stiekem gisteren getrokken? :smirk:

2 likes


7 likes

Erg goede foto! :ok_hand:t2:

Dank.:wink:

Maar ‘gewoon’ zo’n raar Black-Eye lensje voor op de smartphone hoor…

Maar soms komen er wel grappige dingen uit ja.:crazy_face:

1 like

Met het nieuwe vlakke saffier

10 likes