Uit de poll van gisteren is er nog best een groot deel van de groep, die nu gestemd heeft, dat geen voorkeur heeft voor welk type. Mij maakt het ook niet zoveel uit en dus heb ik beide versies. Nu de vraag:
Ik ben nu wel benieuwd welk type van de 007/009 jullie in bezit hebben of hadden?
(Let op! De SKX011 doet niet mee, omdat hij alleen in de J-versie bestaat.)
Zucht, wat een prijs! De goedkoopste die ik nu kan vinden nieuw, is €44 duurder. Maar dan moet je ook nog een Seiko band van €50 erbij kopen en plus importheffing op het totaalbedrag.
Waar ik ook benieuwd naar ben: ik heb in totaal 20 verschillende SKX-en gehad met verschillende banden van oyster tot jubilee tot perlon. Ik begrijp persoonlijk de ‘jubilee-euforie’ niet helemaal. Het kan mij niet bekoren, geef mij maar een nato (smaken verschillen). Wat vinden jullie de mooiste band voor de SKX?
Had er een als inruil op mijn Casio… en ze bevallen me goed. Nu eentje gekocht met militat… single-domed safier om ns te proberen. Denk dat ik dat safier ga vervangen en wellicht ook even kijk naar een andere bezel.
Beetje late to the party… maar ach. Ik vind t leuke shitters. Zit nu op een MN strap.