Seiko SKX only (Deel 1)

Uit de poll van gisteren is er nog best een groot deel van de groep, die nu gestemd heeft, dat geen voorkeur heeft voor welk type. Mij maakt het ook niet zoveel uit en dus heb ik beide versies. Nu de vraag:

Ik ben nu wel benieuwd welk type van de 007/009 jullie in bezit hebben of hadden?
(Let op! De SKX011 doet niet mee, omdat hij alleen in de J-versie bestaat.)

• 007K/009K-versie.
  • 007J/009J-versie.
  • Beide.

0 stemmers

1 like

Jij kan het weten met jouw mod-geschiedenis.

Het is dan wel grappig dat vaak de j-versie de voorkeur geniet, terwijl deze versie vaak zo’n 5 tientjes duurder is/was.

2 likes

Destijds een K gekocht ,gewoon omdat deze een stuk goedkoper was . 140 euries was deze toen nieuw.

1 like

Zucht, wat een prijs! De goedkoopste die ik nu kan vinden nieuw, is €44 duurder. Maar dan moet je ook nog een Seiko band van €50 erbij kopen en plus importheffing op het totaalbedrag.

1 like

Tja en zo lang geleden was dat niet, denk 4 jaar.
€138,- op rubber :wink:

1 like

Waar ik ook benieuwd naar ben: ik heb in totaal 20 verschillende SKX-en gehad met verschillende banden van oyster tot jubilee tot perlon. Ik begrijp persoonlijk de ‘jubilee-euforie’ niet helemaal. Het kan mij niet bekoren, geef mij maar een nato (smaken verschillen). Wat vinden jullie de mooiste band voor de SKX?

1 like

Voor mij is dat US Beads of Rice.

1 like

Ik zie veel leuke bezel inserts voorbij komen op Ali, vaak binnenmaat 30.5 en buitenmaat 38. Iemand hier ervaring mee? Passen die?:grin:

Tja heb een berg Nato’s maar draag 'm het meeste op de Oyster 3D van Miltat.

10 likes

Sinds vandaag 2 SKXen. Beide k. :upside_down_face:

Had er een als inruil op mijn Casio… en ze bevallen me goed. Nu eentje gekocht met militat… single-domed safier om ns te proberen. Denk dat ik dat safier ga vervangen en wellicht ook even kijk naar een andere bezel.

Beetje late to the party… maar ach. Ik vind t leuke shitters. Zit nu op een MN strap.

2 likes

Jubilee :joy:

3 likes

Vind de jubilee toch altijd wel heel mooi staan op de skx, heb hem op de 011 en de 009 gehad en dat stond ze wel!

2 likes

Overigens vind ik een simpele 3-ring Zulu ook erg tof!

9 likes

6 likes

4 likes

Ik bedoel te vragen wat het tyenummer van de band is die op de SKX007J4 zit, mocht je hem bijvoorbeeld apart erbij willen bestellen.

1 like

SKX013 op een blikje. :crazy_face:

Check die faceted edges.

10 likes

5 likes

Hallo Allemaal

Weet iemand of er Flat skx rootbeer inserts bestaan (Ceramic) ?
Zo ja waar zou ik deze kunnen vinden?

Deze mocht na een lange tijd weer mee om de pols :partying_face:

8 likes