Seiko SKX only (Deel 1)

orgineel is die toch ook gaaf :smiley:

1 like

Helemaal eens! Juist een strapcode jubilee erop ook al vind ik de originele jubilee ook prima dragen.

ah dank je!

1 like

@HeinW

De bezel krijg ik er niet goed op helaas. Mocht iemand anders interesse hebben in de bezel let me know. Dan gaat die voor een postzegel op de bus.

5 likes

Hoe breed is de band bij de gesp?

1 like

20mm

1 like

Precies wat ik nodig heb. Ga deze ook bestellen!

1 like

Ja het is echt een top bandje. Zit perfect. Zou er gelijk 2 bestellen.

1 like

@ChosenFew had ook interesse.

Wel jammer dat het niet lukt, staat hem wel netjes!

1 like

Is er al iemand die de 22m uncle seiko waffle v2.0 strap heeft gekocht voor de skx? Ik vraag mij af hoe dit draagt en het geld waard is.

De bezel is vergeven. @Mas was de eerste, hij komt jou kant op.

1 like

Deze uit het blauwe gedeelte maar eens wat draagtijd geven. Er is blijkbaar niemand die hem wil :crazy_face:

8 likes

Bij monsterwatches zijn de skx007 uitverkocht. Misschien kan jij hem nu wel verpatsen in het blauw :slight_smile:

2 likes

Hij staat er al een tijdje maar ik ga hem niet meer uppen. Wie hem wil mag me benaderen maar ik ga hem weer draagtijd geven.
Ik heb er veel moeite in gestoken om alles bij elkaar te zoeken en het is zonde om hem te laten liggen. Ik raak alleen niet gewend aan de vorm van de case maar misschien komt dat nu wel.

1 like

Probeer hem anders eens op rubber. Deze op ali gekocht en draagt echt heel fijn. Ook een stukje kleiner.

4 likes

6 likes

Heb na het lezen van dit topic dat bandje ook maar besteld, ziet er comfortabel uit en voor die 4 euro hoef je het ook niet te laten :sweat_smile: staat ook best goed moet ik zeggen!

1 like

Is er hier nog iemand die nog wat mods heeft liggen op de plank waar die niks meer mee doet? Denk aan een bezel, insert (flat), wijzerplaatje, jubilee bandje of iets? Pm me dan even :innocent: alvast bedankt!

1 like

Heb alles al geprobeerd. Aan de looks ligt het niet in ieder geval :sunglasses:
Het is gewoon de case die me niet aanstaat.
Bij Crystal Times hebben ze een Turtle case waar je al je SKX onderdelen in kunt proppen. Misschien ga ik dat een keer proberen.

4 likes

Mooi bandje, sluit die goed aan bij de lugs? Heb je een linkje voor me :slight_smile:

Edit: gevonden en gekocht voor die 4,20 wat het moet kosten.

2 likes