Seiko SKX only (Deel 1)

Gewoon recht toe recht aan :grin:

17 likes

Het is een topper, maar ik heb er al één :grin:

1 like

7 likes

Keuzes…

7 likes

Staal, vind ik het mooiste voor de SKX.

1 like

Thanks!

de SKX023

9 likes

Creationwatches hebben hun prijzen verhoogd.
Skx013 met jubilee mag nu 480 euro kosten😅

Ouhhh die heb ik ook, ik word nog rijk zo van een Seiko’tje :smile:

14 likes

Het voelt vreemd dat dit topic sinds deze week voor mij verboten is. M’n 171-007 mod was ook al jaren weg.

Ze blijven sympathiek, de SKXen. Ik ben blij te zien dat jouw twee exemplaren ongemod en minty fresh zijn, want dit topic gaat alle kanten op. :slight_smile: :+1:

1 like

Ja er wordt flink gemod, moet zeggen dat ik de originele onderdelen wel bewaar. Mocht ik terug willen naar Stock dan kan het.

2de skx besteld…

Hier geen frutsels of fratsels. Ja, een betere band.

6 likes

skx023!

3 likes

Mijn SKX007 heb ik 20 jaar (gekocht in Zuid Korea toen ik daar 3 maanden aan een project werkte), maar zit eigenlijk mooi te wezen in de box

Maar ik wil dat veranderen, dus een mooie BOR (beads Of Rice) band overgenomen van een forumgenoot en bijpassende endlinks besteld, die liggen nu thuis

Nu overweeg ik tevens het originele mineraalglas te gaan vervangen voor saffier

Nu heb ik een vraag aan jullie, Rob van Monsterwatches heeft voor mij daar 3 opties in, de kleuren transparant, blauw en rood.

Wat vinden jullie de mooiste kleur combinatie, ik hoor het graag :slightly_smiling_face:

2 likes

Ik stem voor het saffier met blauw AR. Dit geeft een mooi aanvullende gloed aan zwartewijzerplaten. :+1:

Edit:
Kleine toevoeging! Ik zie dat hij ook andere vormen heeft. Persoonlijk heeft single domed mijn voorkeur; dit speelt zo heerlijk sterk met het licht. Deze heeft hij enkel in blauw :stuck_out_tongue:

3 likes

Ja mooi!:sunglasses: thanks voor de foto! :+1:

Ben ook benieuwd hoe het er in het rood uitziet

1 like

Vlak en transparant safier. Dat houdt je SKX zo origineel mogelijk.
Ik heb het ook in mijn 007.

2 likes

Ben het hiermee eens. Heb het ook!

1 like