Gewoon recht toe recht aan
Het is een topper, maar ik heb er al één
Staal, vind ik het mooiste voor de SKX.
Thanks!
Creationwatches hebben hun prijzen verhoogd.
Skx013 met jubilee mag nu 480 euro kosten😅
Ouhhh die heb ik ook, ik word nog rijk zo van een Seiko’tje
Het voelt vreemd dat dit topic sinds deze week voor mij verboten is. M’n 171-007 mod was ook al jaren weg.
Ze blijven sympathiek, de SKXen. Ik ben blij te zien dat jouw twee exemplaren ongemod en minty fresh zijn, want dit topic gaat alle kanten op.
Ja er wordt flink gemod, moet zeggen dat ik de originele onderdelen wel bewaar. Mocht ik terug willen naar Stock dan kan het.
2de skx besteld…
Mijn SKX007 heb ik 20 jaar (gekocht in Zuid Korea toen ik daar 3 maanden aan een project werkte), maar zit eigenlijk mooi te wezen in de box
Maar ik wil dat veranderen, dus een mooie BOR (beads Of Rice) band overgenomen van een forumgenoot en bijpassende endlinks besteld, die liggen nu thuis
Nu overweeg ik tevens het originele mineraalglas te gaan vervangen voor saffier
Nu heb ik een vraag aan jullie, Rob van Monsterwatches heeft voor mij daar 3 opties in, de kleuren transparant, blauw en rood.
Wat vinden jullie de mooiste kleur combinatie, ik hoor het graag
Ik stem voor het saffier met blauw AR. Dit geeft een mooi aanvullende gloed aan zwartewijzerplaten.
Edit:
Kleine toevoeging! Ik zie dat hij ook andere vormen heeft. Persoonlijk heeft single domed mijn voorkeur; dit speelt zo heerlijk sterk met het licht. Deze heeft hij enkel in blauw
Ja mooi! thanks voor de foto!
Ben ook benieuwd hoe het er in het rood uitziet
Vlak en transparant safier. Dat houdt je SKX zo origineel mogelijk.
Ik heb het ook in mijn 007.
Ben het hiermee eens. Heb het ook!