Seiko SKX only (Deel 1)

Ik heb 'm op whatsapp wel, maar het is zo’n warhoofd eerste klas. Als ik hem vraag om wat meer foto’s dan krijg ik meteen 3 dagen verhaal erbij haha :smile:.

2/3 maanden duurt me te lang, zover kan ik niet in het voren plannen :stuck_out_tongue_winking_eye:. Ik ben voornamelijk benieuwd naar wat “echte” foto’s ervan.

1 like

Is lang idd… ik heb alvast de insert van dit plaatje gekocht. Wellicht dat ik tzt toch de bezel ook bestel, vind hem erg gaaf.

Ps. Als je hem op whatsapp hebt, regel er een voor jou en voor mij. Delen we de verzendkosten :wink:

2 likes

No problem, stuur me over 2 maanden maar een dm :smile:.

1 like

Haha dan staan ze al op eBay

1 like

No problem, stuur me over een maand maar een dm :smile:. (:wink:)

1 like

Die knipoog rechtvaardigt inderdaad een nieuwe post!

1 like

gelukkig ben ik niet de enige die onnodig forumopslag verbruikt :joy: Just kidding.

2 likes

Ja boefje die @25tien

2 likes

De insert is ruwweg even hoog als de originele maar doordat hij helemaal recht omhoog loopt oogt hij hoog. Wel erg mooi spul.

8 likes

Ik kwam deze aanbieding tegen

Skx009k2

1 like

Bedankt voor de foto’s Jorrit, daar heb ik wat aan!

Dat is inderdaad een gaaf ding, daar wil ik er wel eentje van. Eventjes wachten dan tot hij ze weer gemaakt heeft :sunglasses:.

Geen probleem!
Het is wel een lastige bezel om te verwijderen doordat hij bijna naadloos aansluit op de kast.

1 like

Ah joh, snijhandschoenen aan en flink wat power erachter :stuck_out_tongue_winking_eye:!

Jij geeft 'm gelijk een scheerbeurt erbij :wink:

3 likes

Combi SKX007 Alpinist :slight_smile:

Group shot

3 likes

En ik maar denken dat ik de enige was met een combi alpinist :sweat_smile:.
Ik mag hem hier eigenlijk niet posten, maar ik doe het gewoon:

2 likes

Ik ben niet zo dol op scheren Johan, ik heb een goede trimmer :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik ben op zoek naar goede pushpins voor de Skx de originele heeft vandaag 2 x losgelaten onder mijn motorkap en het vertrouwen is nu wel een beetje over :wink:

Liefst met een www linkje !

Op monsterwatches.nl kun je een vers setje bestellen voor 4 euro :+1:

2 likes