Seiko SKX only (Deel 1)

Dat valt eigenlijk best nog wel mee. Het is niet zo dat je overal tegenaan stoot maar het geeft wel net mooie diepe effect.

3 likes

Perfect! Wel het effect van de top hat, maar niet het ongemak!

1 like

Vond de Pepsi bakelieten insert eigenlijk best tof. Is die stuk of gewoon even een tijdelijk een andere look?

1 like

Dat. Ik zal die bakelieten even in z’n bezel lijmen en dan kan ik makkelijk afwisselen.

1 like

Ooit een 009…

15 likes

Op een z199 van UncleSeiko, ben er wel content mee.

10 likes

nu een ex geworden…

17 likes

Zonde!

1 like

9 likes

5 likes

Die LX-bezel is inderdaad gaaf, dank voor de tip. Stealth insert zou ook mooi staan in de bovenste, denk ik.

8 likes

Nice indeed! :+1:

1 like

Ziet er erg goed uit die bezel. Die onderste is erg sexy! :+1: Zo jammer dat die er niet voor de SKX013 zijn… :frowning:

2 likes

Zeker vanwege de slechte AR-coating :wink:

:joy::joy::joy:

@ElderRuwy Alternatief is een coin edge bezel. Die staan ook best mooi. Heb er nog een liggen (nieuw in doos) die ik verkeerd aangekocht heb. Stuur me bij interesse maar even een PB.

1 like

Dank voor het aanbod :slightly_smiling_face: maar die heb ik er al op zitten :sweat_smile:

3 likes

Ook op de z199

6 likes

Skx013 met double dome saffier, waar ik met de beste wil van de wereld de bezel niet vanaf krijg. Is er een trucje wat ik niet ken…?

3 likes

Waar kopen jullie inserts voor een skx013? Monsterwatches heeft ze alleen voor de 007/009.

1 like