Seiko SKX only (Deel 1)

Het goud combineert mooi met het oranje hé, jammer dat het net wat te heftig is voor elke dag.

1 like

Haha ja echt een horloge voor een nonchalante zomerse dag. :100:

2 likes

Ik zou gewoon voor een mod (met originele onderdelen) gaan :grinning:

13 likes

Gister bij Rob van Monsterwatches geweest om saffier in mijn SKX007 te laten plaatsen

Het is double dome in blauw geworden, maar op de foto is dat eigenlijk niet weer te geven

Tevens heeft Rob de SKX afgeregeld op minder dan 10 secs per dag afwijking en een nw o’ring ter afdichting geplaatst

Verder heeft Rob me veel mooie en unieke mods laten zien, alsook zeer fraaie nato’s bandjes, eigenlijk jammer dat foto’s het zo beperkt weergeven, want in real life zijn ze werkelijk schitterend, topservice van Rob & Seiko maakt toch echt topprodukten!:sunglasses:

Hierbij de pics van het saffier & de BOR bracelet, kan de SKX007 weer 20 vooruit🙂

18 likes

Zag je mijn skx nog liggen bij Rob :slight_smile:

4 likes

Mijn Batman met een nieuwe LX bezel.

6 likes

Sinds een paar dagen blijft m’n SKX zomaar stil staan…
(garantiekaart afgestempeld op mei 2019). Klein tikkie ertegen en hij loopt weer een paar seconden…

Heb 'm naar de lokale Seiko boer gebracht… Hopelijk wordt i onder garantie gefixt.

Zegt die vrouw achter de toonbank… " Hmm batterijtje leeg misschien" :see_no_evil:

16 likes

OMG :zipper_mouth_face:

3 likes

Daar hoor je al gelijk wat een passie ze hebben voor horloges.

2 likes

Verklaard waarom er automatic op de dials staan.

2 likes

Welke van de 20 op de werkbank was van jou?! :smile:

:rofl:

1 like

Lekker hoor een SKX met safier en een BoR bracelet.

8 likes

Die is gáááf :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

5 likes

Die van mij gaat stilstaan als ik de tijd terugdraai. Nu is dat volgens mij normaal, maar moet ik hem dan ook weer een tikkie geven om in gang te zetten?

De gene met 4r36, saffier en een strapcode jubilee!

Nee, dat lijkt mij niet normaal. :face_with_raised_eyebrow: Je kunt een soort van “hacking” functie creëren door lichtjes terug te draaien zodat de secondewijzer blijft “hangen”… Maar dat is, denk ik, niet wat jij bedoelt.

De mijne bleef halverwege de dag (tijdens het autorijden) stilstaan. Ff schudden en/of tikken en hij liep weer een paar seconden en daarna weer stil. :skull_and_crossbones:

Niet iets wat ik ooit met één van mijn andere automatische horloges heb gehad.

We gaan zien wat ome Seiko ervan zegt.

Deze is toch wel echt bijzonder mooi vind ik!

1 like

Dank!

Het hele verhaal is hier te lezen.

2 likes

Ja, dat weet ik nog wel. Die had ik destijds ook goed bekeken. Maar ik ben blij dat je nu de 'gewone ’ bezel er weer op hebt gezet. Ik vind zo’n 24 hour ding op een non-gmt maar niets!
Maar nog maar, tof ding hoor. Kun je trouwens eens een foto van de zijkant plaatsen? Ben wel benieuwd hoe hoog die top hat is.

1 like