Seiko SKX only (Deel 1)

Ha die tekst zou wel oranje moeten zijn idd.:thinking:

2 likes

Die insert klopt in ieder geval niet, ik zou verder kijken. Grote kans dat het foute boel is.

2 likes

Ik was er al bang voor. Sinds ze zijn gaan klimmen in waarde zie je overal neppers en frankenwatches gebaseerd op een skx007 of SPRD55 verschijnen.

Zonder je tekst te lezen, maar puur alleen op de foto afgaande, dacht ik al dat dit geen zuivere koffie was… Bezel, inlay, chapter ring, ik weet het niet…

1 like

Waar zit je naar te kijken? Alleen naar 2dehandjes?

Ja ik zou niet weten waar je een nieuwe skx009J kan kopen. Dus ik zoek naar ongebruikt tweedehans inderdaad.

1 like

Dan moet je toch beter zoeken. Sorry dat ik dat zo zeg, want ze zijn nog met bosjes te koop. Alleen je moet wel over de grens kijken.

1 like
1 like

Vraag maar aan @Herman-Jr. Die had pas een nieuwe weten te bemachtigen.

1 like

Die had ik gezien idd.

1 like

Komt nog wel BTW + importkosten bij toch? Ik lees ook wel eens verhalen van mensen die geluk hebben met Creation bij verzending via Singapore post. Met DHL verzenden mag je de BTW + handling sowieso netjes overmaken aan DHL.

Zelfs incl. extra kosten nog goedkoper dan op Chrono, dat wel.

2 likes

350 met import en btw

Ik vind het duur voor een SKX. Niks tegen de SKX overigens, maar voor dat geld wint de Orient Kamasu toch?

2 likes

Ik heb ze al voorbij zien komen voor 500+

1 like

Precies dat. Voor meer dan 270 zou ik zelf geen SKX kopen. Bizar dat ze ooit relatief cheap waren.

Noem me een snob maar ik heb liever de seiko dan de orient

Ik kocht ze vier jaar geleden voor 170 op staal, nieuw :joy:

3 likes

500 tegen 220 euro? Ik zou het wel weten.

Ik ook :joy:. Ik vind de Seiko ten eerste een mooier design hebben, en ten tweede vind ik orient alleen al heel goedkoop klinken net als gotan en conimex. Alsof je een oosterse maaltijd eet. Daarnaast vind ik de bezel en het logo absoluut niet mooi.

2 likes