Ik kocht een 009 in januari 2018 voor 134 euro op staal met een kortingsactie van paypal.
Fair point, maar design is natuurlijk een persoonlijke kwestie. Ik vind het beide mooie horloges maar ik kan de skx niet 500 euro mooi noemen
Dat is smaak maar ik doe met je mee
Blijf de 007/009 case ook maar een onding vinden.
Draag liever m’n 031.
Dit is precies waarom ik nu voor een Turtle gegaan ben. Ik wilde weer een Seiko duiker en heb verschillende SKXen gehad (2x 007’s, 2x 1st gen Monster, een 009 en een 013). Ik heb tussen 2007 en 2018 tussen de €100 en €150 betaald en weiger het om nu meer dan het dubbele uit te geven.
Toen de Turtles in 2016 uitkwamen kosten ze ongeveer het dubbele van een SKX007 grijs kostte. Inmiddels is een Turtle op staal (SRP773) net zo duur als een SKX009 op rubber…
Haha ja ook ik was zoiets kwijt toen bij Eglobal
Ik hou mijn SKX gewoon. Anders kan ik 'm niet meer terugkopen als ik spijt krijg als ik dit zo lees
Echt? Daar wil ik mijn nieuwe 007 op staal wel tegen ruilen!
Hoewel hij bij Creation is uitverkocht (en ik niet wil ruilen ) kan het nog wel:
- Zet je SKX007 voor € 394 te koop op Chrono24. Het is dan de goedkoopste SKX007 op staal, in nieuwstaat binnen de EU.
- De verzendkosten zijn bij Chrono voor de koper.
- Na verkoop houdt je na aftrek van de verkoopcommissie € 368 over.
- Bestel deze in Duitsland voor € 358 incl. verzendkosten. Dan heb je de Europese versie, met -in tegenstelling tot bij Creation- volledige garantie en de originele full set.
- Je hebt € 10,- over voor een leuke nato
Hahaha dat is pas creatief denken!
Hah ja, het is een hoop gedoe maar het is maar om aan te geven dat op dit moment Turtles goedkoper (of in ieder geval gemakkelijker te krijgen) zijn dan SKX’en. Mijn glazen bol zegt dat Turtles de SKX’en achterna gaan en het over een tijdje onmogelijk is om een automatische Seiko duiker te scoren onder de 500 euro.
Of je gaat gewoon bij andere webshops shoppen in plaats van creationwatches.
Hoe bedoel je? In de zin dat ze ergens goedkoper te krijgen zijn, of er meer aanbod is?
Vergelijkbare prijzen, maar zeker verkrijgbaar. Gewoon goed zoeken.
Deze is het geworden
Als SKX007/009 liefhebber vind ik dit een hele goede keuze. Maar hoop toch niet dat je tussen de €500,00 en €1000,00 hiervoor betaald hebt.
Nee zeker niet gelukkig, al moet ik zeggen dat een SKX009J in mint condition op een stalen 44G1ZZ band op chrono24 al richting de 500 gaat.
DIt is de SXK007J2 dan.
Ik heb een splinternieuwe oem seiko jubilee, na 1x monteren zonder de bracelet af te stellen wist ik al dat de strapcode jubilee beter is. Dus die er maar op gezet.