Seiko SKX only (Deel 1)

Ja ikke verleden week door Rob incl een Coin edge bezel en DD saffier erop laten plaatsen, de Solid presidential band had ik al 2 weken ervoor aangeschaft bij Rob. De Insert bezel van Bleu Birdedives is werkelijk fantastisch de lumme is qua kleur werkelijk exact hetzelfde als in wijzerplaat lumme. En verlicht in de avond met een lampje erop ook nog eens super.

Vandaag de Miltat Oyster binnen gekregen van monsterwatches. Erg gaaf en geen geratel meer :slight_smile:

5 likes

Deze week een skx009 ontvangen van w2d. Jubilee vind ik 3 keer niks, maar een nato doet wonderen voor mij :wink:

3 likes

Ik begin een beetje te twijfelen over de breedte van de Solid oyster die heb besteld. Ik heb de 22-20 mm genomen, maar ik twijfel nu of ik toch voor de 22-18 mm variant had moeten kiezen :flushed:

Ja. Die loopt veel mooier vind ik. Ik heb de mijne alleen vandaag op de post gedaan. Die gaat naar @Rolopalooza toe. Misschien wil hij er wel even een foto van maken maandag.

Voor mij is het super jubilee for life :sunglasses:

2 likes

@getikt86 hoe bedoel je dat?

Skx is 22mm maar dat zal je vraag vermoedelijk niet zijn.

Of bedoel je 22mm met 20mm sluiting of 22mm met 18mm sluiting

Persoonlijk vind ik naar 18mm mooier.

1 like

Ja dat bedoelde ik inderdaad. Denk dat ik toch de 22 naar 18 ga bestellen. De 22 mm is wel erg mooi en stoer maar net wat tè voor mijn polsen…

Ik heb juist voor de 20 sluiting gekozen.
Vind het niet mooi als een band teveel tappert.
Maar eerlijk gezegd, ik heb die SS Oyster en nooit op zitten :laughing:

Dat gaat wel hard hoor van 22 naar 18 teveel imo

Mooi! Wat voor band is dat op de tweede? Combineert prachtig

@HanDavinci jubilee is ook mooi maar dan niet de standaard rammelaar, misschien ooit nog de super jubilee via het forum aanschaffen

@drex Bij nader inzien is dit wel prima idd. Even vergeleken met een band die ik nog had liggen en die is hetzelfde formaat. Gewoon weer even wennen van nato op staal :wink:

2 likes

@Rolopalooza
De Solid Presidential en Solid Jubilee. Lopen beide ook van 22 naar 18 mm sluiting.

En dat gaat hard :slight_smile:

Na een dag dragen is deze oyster toch niets voor mij en gaat hij weer weg, mocht er iemand interesse hebben --> Verkocht: Miltat super solid oyster SKX

Blijft mooi zo’n bol saffierglas :blush:

6 likes

Skx007 met aangepaste wijzers, glas en bezel

6 likes

Dit topic nooit gevolgd, wat is er nou zo bijzonder aan een SKX? Nou tot je er zelf een hebt, ik vind het een aanwinst. Wel met Saffier en de Miltat Super Jubilee:

8 likes

Toch maar weer een beater gekocht bij Rob voor de zomer. :sunglasses:

1 like

Rode bieten met aardappelen én braadworst met als tip er stukjes knoflook in stoppen…Lekkel Lekkel! En natuurlijk de SKX om het helemaal af te maken😁
Eet smakelijk iedereen

4 likes

Oeps. Ik heb per ongeluk een Squale hommage gebouwd. Door die polished chapter ring moet ik er meteen aan denken :laughing:. Wel een erg gave look.

Één dezer dagen gaat die wel de verkoop in. Ik heb nog een SRP777 dial onderweg en een vintage sub bezel insert van DLW voor een andere SKX. Dan zijn ze bijna identiek.

9 likes