Ook hier een hele tevreden skx liefhebber.
Al bijna een week onafgebroken om de pols.
Dubbel Domed Saffier met blauwe AR
[URL=http://s38.photobucket.com/user/R-Bos/media/IMG_0174_zpsj77hsz9x.jpg.html][/URL]
Ik had de foto net gemaakt voor een vriend, Maar dacht de foto is mischien ook wel leuk voor dit topic.
Ik heb van Crystal Times een keer de CT043 gehad voor de SKX. Die bubble dome, dat vond ik maar niks
Dit is de CT037, De CT043 is idd een dikke puist verschikkelijk lelijk als je het mij vraagt.
Ja idd, veel te snel besteld!
Nu zit ik een beetje āvastā aan de saffierglaasjes van DLW omdat ik graag de keramische inserts van Damien gebruik.
Net een SRP777 dial in de andere SKX gezet, bijna identiek aan de SKX Sumo die net verkocht is
Het is jammer dat de lume van de wijzers - dial niet overeen komt. Ik kon gelukkig net nog los een SRP777 minuut- en uurwijzer bestellen en dan gebruik ik het DLW mercedes secondewijzertje.
Volgende week komt deze insert binnen en dan is mijn daily beater weer ready to go :
Zier er allemaal weer goed uit Hanš
Oef sorry die wijzers zijn op een skx (en eigenlijk op elk horloge) om te huilen. Die coin bezel daarentegen is wel leuk gevonden.
Beste Han
Wil je toevallig deze Seiko ook niet aan mij verkopen ?
Groet Guus
Hahaha gaan ze in de veiling bij jou ofzo?
Maar nee, dit is mijn vertrouwde daily beater die af en toe een ander gezicht krijgt. Deze gaat nooit weg.
Nee Han
Ze gaan niet in de veiling maar om de pols en in de collectie, overigens wordt het mijn eerste Seiko maar WOW wat een klok ik heb er gewoon de halve nacht aan liggen denken en kan bijna niet wachten tot de postbode morgen komt.
Maar nu zie ik die klok hierboven Zwart ceramische bezel met rode driehoek in combinatie met deze wijzerplaat en die minuten aanduiding eromheen geweldig mooi en dit zou mijn collectie Seiko divers compleet maken ( voor dit moment )
Ze kunnen bij Seiko nog wat van je leren Han.
vraag : Zou je voor mij een identieke klok willen maken , maakt niet uit als het wat langer duurt.
Groet Guus
Ik stuur je wel even een PM
Laat maar⦠al gevonden!
Wat heb je al gevonden vent?
Haha de site voor de inserts
Hou er wel rekening mee dat die submariner inserts āslopedā staan. Het hoogteverschil tussen standaard glas en insert is dan 3mm. En dat is veel. Dus bij zoān insert zit je eigenlijk ook aan het DLW saffierglas vast.
Kan de coin egde bezel + platte insert wel gewoon icm hardlex ?
Yes! Coin edge bezel heeft dezelfde afmetingen. Hij draagt gevoelsmatig wel platter dan de orginele.
Solid oyster, double dome saffier van Crystal times, andere wijzer set (misschien niet ieders smaak), Submariner bezel en keramische bezel insert met lume dot van Yobokies. Modificaties zelf gedaan. Blij mee!
Ik vind die bezel eigenlijk alleen vet als er ook een zwarte sumo of turtle wijzerplaat in zit, maar netjes gedaan!
Ik wacht zelf ook op die bezel insert van DLW, alleen zonder de extra streepjes tussen de 0 en de 15.
Welk saffier heb je? heb je nog een hoogteverschil tussen de insert en het glas?