Yesss! Ik heb net gloednieuwe 6309 wijzers binnengekregen. En eindelijk ook de gewenste secondewijzer
Hoi Han, ik heb de double dome saffier van Crystal times. Er zit een minimaal verschil tussen de insert en het glas. Zo op het oog zou ik zeggen dat het minder dan een halve millimeter is. Alleszins acceptabel, althans voor mij
Ik heb op mijn originele bezel ook een keramische insert van DLW, die is inderdaad zonder de streepjes tussen de 0 en 15. Die oogt wat cleaner. Alleen die heeft geen lume-dot en dat vind ik van de Yobokies bezel-insert wel weer fraai. Ach ja, it’s all in the eye of the beholder nietwaar?
Absoluut, je hebt een uniek horloge
Waarom zou die niet ieders smaak kunnen zijn? Geld dat niet voor alles hier op het forum?
Ziet er goed uit. Die tridend wijzer vind ik wel cool👍
@HanDavinci. Top die seconden wijzer
Hi Rick
Ben op zoek naar exact dezelfde bezel als op jou SKX007 maar krijg het niet uitgevogeld hoe te bestellen.
Kan jij me aub op weg helpen hoe te bestellen.
Thanks Guus
Zeer geslaagd. Maar de lume dot en de secondenwijzer vind ik uit de toon vallen.
Hi Guus, is het gelukt?
Nieuwe aanwinst: SKX009 met double domed saffier van Monsterwatches. Efkes schrikken van de reflecties ivm het vlak saffier op mijn 007, maar wel mooi! Ik moet er nog wat aan wennen.
Iemand geïnteresseerd in een fotoshoot om het verschil eens naast elkaar te zien?
Tuulk, show maar!
Ik weet zeker dat het mensen helpt om de keus te maken tussen vlak of DD
Kom maar op met die foto’s ik kan nog niet kiezen.
Vandaag de Miltat oyster met 18 mm sluiting binnen gekregen en deze vind ik persoonlijk een stuk beter bij de skx passen dan de 20 mm sluiting. In iedergeval bij mijn smalle polsen
Komt in orde, ik schrijf binnenkort eens een vergelijking dan
Sorry voor de late reactie maar ik zit in het buitenland en heb wat problemen met internet.
Ja het is gelukt om de bezel te bestellen bij ; yobokies
Onderweg samen met nog wat andere onderdelen, laat het weten ( foto´s ) als het bouwpakket klaar is.
Voor - tijdens en gereed.
Heb je de SKX Sumo mee?
Ik mis hem, morgen komt voor mij alles binnen om er weer één te bouwen haha
Hi Han, ja die heb ik bij maar licht nu open te drogen na zijn eerste sauna / zwem beurt.
Zat vol condens ( de achterdeksel zat los, die kon ik er gewoon met mijn vingers vanaf draaien ) dus tip voor devolgende draai de deksel goed vast.
Maar geen probleem dat lossen we op en na de vakantie ff langs mijn uurwerk maker om de boel te laten checken en dicht te maken voor een volgend avontuur.
Groet Guus
Ik vet de pakking in, tape de deksel en zet al mijn power op het dichtdraaien van de deksel.
Njah, ik heb je aangeraden om hem even op waterdichtheid te laten testen bij de juwelier Ik hoop dat die niet beschadigd is vent, succes!
klopt had je me ook gezegd maar ja berouw komt na de zonde dus gewoon omgehouden.
Geen punt
Weet iemand waar je een submariner bezel kan kopen voor een skx007 of dat het uberhaupt bestaat? Ik heb het niet over de bezel insert of coin edge bezel.