Naja zeg gewoon overheen gekeken. Top, bedankt!
Ga je de standaard SKX wijzerplaat gebruiken?
Ben ik nog niet uit. Weet wel welke hands, bezel, bezel insert en saffier ik wil. Moet echter eerst nog een skx007 zien te scoren haha. Vond de skx eerst niet boeiend maar jouw recente verkooptopic heeft me anders doen denkenš
Haha, die Seiko Sumo? Nou, ik begon hem zo te missen dat ik nu de volgende aan het bouwen ben
Bijna het secondewijzertje erop
Ik snap dat je hem miste Han ik doe hem in ieder geval niet meer weg en ben er nog elke dag blij (er) van als ik erop kijk. Toch best gek met een aantal andere duurdere klokken in mijn bezit, een beetje een buitenbeentje in mijn collectie maar wel een heeeeele leuke.
Ik ben weer aan het knutselen geslagen. De jongens hadden allemaal wat te doen vanavond en we gaan zo nog even lekker een biertje doen in de stad
Ik was benieuwd of ik zelf patina op een SKX plaat kon creƫren. Ik heb 3 oplossingen gemaakt van instant coffee, waarbij 3 de meest geconcentreerde is en 1 de minste.
Nummer 1 is best wel leuk geworden en het is tevens ook de enige waarvan de lume nog werkt.
Straks nog eens een wijzersetje proberen
Bij daglicht is het resultaat subliem. Er ging wel redelijk wat tijd in zitten om het egaal te krijgen.
Creatief met koffie!
Wat wordt het uiteindelijk? Een Seiko Cappuccino?
Ik dacht zelf aan de eSpresso-KX, maar de Seiko Cappuccino siert hem ook wel .
Ga je ook een faded bezel gebruiken?
Yes die komt erbij, op een 009. En ook de dag- en datumschijf groezeliger.
Plaatje van internet:
Dit vind ik echt heel gaaf! Veel succes ermee! Ben erg benieuwd naar het resultaat.
Iemand ervaring met een Skx011 met Saffier?
Gaat Blue Ar werken met de Oranje Dial ?
Zou je mij eens van de voorkant en zijkant fotoās willen sturen van deze combo? En heb je het standaard hardlex? Steekt een platte keramische insert bovenuit?
Ik heb weer wilde plannen voor een unieke SKX. Nog nergens anders gevonden zoals ik het in mijn hoofd heb.
Die kans is heel groot. Oranje en blauw zijn complementaire kleuren, ze versterken elkaar zogezegd.
Ja dat is gaaf
Daar twijfel ik ook niet over.
Het gaat m vooral om de blauwe Anti reflectie. Icm de oranje dial.
Net een nieuwe Seiko SKX007K1 binnen gekregen via : EGLOBAL CENTRAL voor de super prijs van 154 euro incl. verzenden maar wat mij nu enorm verbaast is die sticker achterop het horloge : Made In China .
Iemand hier ervaring mee ?