Seiko SKX only (Deel 1)

M’n SKX009J met LX bezel, double-dome saffier en Crafter Blue duo-tone horlogeband. Ik had er een ceramische bezel insert in zitten, maar de originele vind ik uiteindelijk qua kleur toch beter passen.

9 likes


Blijft toch een terecht icoon!

8 likes

Oranje zonsondergang

5 likes

Wel een hele mooie foto om trots op te zijn.

1 like

Thanks!

Toffe foto, zaten er meer mooie in de shoot? Of in een andere shoot?:grin:

1 like

Dankje! Dit was eigenlijk de enige mooie, de rest was wat teleurstellend. Moet het helaas doen met de camera van mijn telefoon.

3 likes

Tof!
Ik vind dit altijd leuk om te zien. Misschien zelf maar eens gaan doen.:sweat_smile:

1 like

Je kunt het altijd proberen! Nabewerking scheelt vaak een hoop, ik gebruik adobe Lightroom. Voor en na:

7 likes

3 likes

Ik ga het dit weekend proberen!:smiley:

1 like

X-post

5 likes


Het mooie aan de skx vind ik dat ik er elk bandje op kan zetten. Echt (bijna) alles staat goed!

7 likes

7 likes

Gisteren eindelijk het nieuwe rubberen bandje van ome Ali ontvangen.

Het bandje sluit mooi aan op de kast, het ligt wel iets lager als de lugs.

Maar wat trekt dat ding een stof aan! Na een half uurtje is het bandje meer grijs als zwart.
Heeft een van jullie de tip om van dit talent als stofmagneet af te komen?

3 likes

Als ik me niet vergis is dat inherent aan het soort materiaal van de band. Er zijn “rubber” banden van andere kunststof die stof minder/niet aantrekken.

1 like

image

6 likes

Nee flauw, sorry! Ik heb dezelfde band, maar geen last van stof. Ik vind het een erg comfortabele band en ook juist geen stofmagneet. Misschien hebben ze iets met de grondstoffen of materialen samenstelling gedaan ofzo, raar hoor…

1 like

8 likes

4 likes