Seiko SKX only (Deel 1)

11 likes

10 likes

Vandaag een Turtle om maar gisteren deze. Op een leren band van Colareb :grinning_face_with_smiling_eyes:

11 likes

Ik heb zojuist mijn 4.5 jaar oude skx009k bij de juwelier gebracht. De gangreserve van m’n horloge was echt dramatisch. Hij hield het meestal wel vol zolang ik 'm droeg maar als ik 'm sochtens uit m’n watchbox haalde dan zag ik dat hij een kleine 3 uur nadat ik 'm af had gedaan al was gestopt met lopen. Als ik een beetje (rustig) schudde met het horloge om hem te laden dan hoorde ik de rotor ook niet heel soepel lopen Bij de juwelier gaan ze 'm nu intern schoonmaken en waar nodig kleine onderdeeltjes vervangen. Ben benieuwd of hij daarna weer de 40 uur gangreserve heeft.

Hebben meer van jullie dit zelfde probleem gehad met de Skx? Ik zal toegeven dat ik deze niet echt mishandeld heb maar ook niet echt extreem zuinig heb gedragen. Best wel wat dagen in het Magazijn omgehad enzo.

Onderstaand de meest recente foto.

4 likes

Waarom niet upgraden naar 4R36 :sunglasses:

Black SKX013 met NH36 uurwerk
2772196e1efaaeb2d590fecc054a7c30a09d5e4c_2_375x500

4 likes

Binnenkort in het blauwe:

Gelimiteerd SKX met het serienummer op de garatiekaart gedrukt.

7 likes

11 likes

Ik heb de mijn ruim 5 jaar en flink gebruikt / mishandeld, maar loopt nog als een zonnetje.
Misschien heb je gewoon pech met jouw specifieke exemplaar.

8 likes

Gisteren deze 2 horloges ontvangen.
De Quartz is een birth year watch, 1981 :slight_smile:

De 009J heeft een 7s26, maar die loopt slecht.

Kunnen jullie horlogemakers aanraden die NH3x upgrade kunnen doen, eventueel ook saffier glas, met behoud van de waterdichtheid?

BE of NL

Thanks !

7 likes

Ron in Leusden is een prima horloge maker

1 like

Zou Rob van monsterwatches dat ook niet kunnen doen? Ik heb werkelijk geen idee of hij dat soort dingen ook echt doet, maar vragen kan altijd toch?

1 like

:grinning_face_with_smiling_eyes:

12 likes

Bij weinige geliefd, maar ik ben gek op die kleur. :star_struck:

13 likes

Prachtig

1 like

Eindelijk mag ik hier mee doen!

Hieronder mijn NA!!

Horloge zag er al keurig uit maar vooral de sluiting had wat aandacht nodig.
Is nu weer zo goed als nieuw!

15 likes

En hier mijn 2de NA voor dit jaar, de Skx007.

Zo blij als een kind met beide modellen!

17 likes

13 likes

Ik ben erachter dat je met dit horloge verder eigenlijk niks meer nodig hebt. :sweat_smile: :ok_hand:

:red_circle: :large_blue_circle:

14 likes

9 likes

9 likes