Seiko SKX only (Deel 1)

Blauwe Seiko R034011J0 band past er wel op
Materiaal is ook stuk softer.

212

3 likes

Wow is die bezel zo slecht uitgelijnd?

Oh nee, ik zie dat de bezel nog 1 klik verder moest. :sweat_smile: Hier een foto recht ervoor. :ok_hand:

Veel geluk met deze SKX. Best heel goed uitgelijnd en het uurwerk wijkt misschien +5 sec. per dag.

9 likes

Netjes :ok_hand:

1 like

Ziet er wel tof uit ja! Zeker in het blauw. Maar is dit niet het type band wat een enorme stofmagneet is?

ff 200 meter onder water met je horloge en geen stofje meer te zien :grinning_face_with_smiling_eyes:

Denk niet meer dan je band die er nu op zit.

1 like

Haha precies! Ik zal eens een bandje gaan opduiken. :joy: :ok_hand:

Valt me nu trouwens wel op dat de lume op de 6-uur marker behoorlijk off is. Die zit er behoorlijk naast. :joy: Is er niks mis met de alignement… is het wel met de lume. :cowboy_hat_face:

6 likes

10 likes

Sluit mooi aan bij de kast, maar loopt bij de liga iets eerder naar beneden, zodat het geen lomp geheel wordt…

1 like

:yum:

10 likes

12 likes

Wat vinden jullie eigenlijk van het draagcomfort van een SKX? Zelf merk ik steeds als ik hem 4-5 dagen aan doe, dat de kroon mijn hand ‘irriteert’. Staat wel op een NATO, wat mss wat meer speling geeft op de pols dan de originele banden.

Nog iemand die dit heeft?

Vind ze heerlijk dragen.
Geen klachten!

Hier ook, ernorm comfortabel!

Hoort mi ook niet op een nato, maar op rubber of een jubilee. Ik denk dat de kast daar te zwaar voor is.

4 likes

Wat is dat voor strap op de oranje SKX?
En draagt het comfortabel en geen stofmagneet.
Ik zoek iets waffel-achtigs voor op de 007.

1 like

Nooit last van, maar ik draag horloge ook redelijk ver van m’n hand.

5 likes

Die Seiko skx sluitingen schrikken me wat af, en rubber vind ik wat gewoontjes. Mss wel een topic waard.

Waarom?