Seiko SKX only (Deel 1)

Twee nieuwe bandjes binnen.

9 likes

6 likes

Ik twijfel altijd of ik deze gemodde SKX171 hier mag vertonen. Als het niet gepast is, laat maar weten, dan verwijder ik het bericht weer.

11 likes

Mooi ding man

1 like

Dankje! Ben er ook erg blij. Dit was mijn eerste mod projectje.

Tuurlijk mag dat, zie bijna geen verschil met mijn skx009

5 likes

Deze thread heeft me geinspireerd om ook een skx toe te voegen aan de collectie. Wilde graag een geheel originele. Gisteravond een op de kop getikt via chrono. Heb nu een SKX007 incoming. Kan niet wachten. Tot dan kijk ik mijn ogen uit naar jullie foto’s.
Zodra ik hem heb zal ik hier even een aantal foto’s posten. Fijne zondag!

9 likes

Zoethoudertje dan. Na bijna 2 jaar nog steeds met grote regelmaat om m’n pols. Poor man’s classic

8 likes

Pas nieuw gearriveerd.
Gelijk een miltat band erop gezet.
Leuk zomerhorloge.

6 likes

Nieuw?

Jawel, splinternieuw, creationwatches,

1 like

All is lost. :yum: :sailboat:

SKX009 :muscle:

10 likes

1 like

Ik draag niet snel leer op duikhorloges, maar voor wat minder fancy leren bandjes maak ik nog wel 's een uitzondering!

5 likes

De SKX met nieuwe zwarte bezel en lumed grijs/blauwe insert :ok_hand:

3 likes

Zoals beloofd - bij deze mijn NA.
Een SKX007 in geheel originele staat.

Wat is jullie mening? Origineel laten; Discrete mods/upgrades (denk aan glas, bezel) of compleet naar smaak modden?

Fijn weekend!!

8 likes

Origineel :+1:t2:

1 like

Ik moet de betaling nog vrijgeven on Chrono - enige tips waar ik op moet letten, voordat ik deze vrijgeef?

Ik zal eerlijk zijn, ik draag mijn SKX’n voor de mooi. Dus het liefst houd ik ze origineel.
Of ik moet mij ernstig storen aan de esthetiek of de functionaliteit.

Dus afhankelijk van wat je ermee gaat doen, zou ik een modificatie overwegen (bijv saffier als je bang bent dat je bij gebruik krassen gaat oplopen).

Succes!

1 like

Klopt je bezel Insert wel als origineel?

1 like