Wat voor bandje is dat? Ziet er goed uit!
Thanks! Matcht wel he.
Dat is deze.
Maar verwacht niet teveel van de kwaliteit hoor. Maar daar is de prijs ook naar.
Zit prima! Ik ben er erg blij mee. Kwaliteit is er goed, zoals ik van Uncle Seiko ben gewend. Heb ook wel eens goedkopere rubberen bandjes gehad, maar dit voelt lekker. Plakt niet, blijft stofvrij en zit comfortabel. Ik vind het het geld zeker waard.
Nice! Ik wilde afrekenen en werd niet blij van de verzendkosten + invoerkosten en btw waardoor ik het idee weer even on hold heb gezet en de jubilee er weer op heb geknald. Wordt vervolgd.
Ja dat klopt. Het is inderdaad even slikken. Heb je ook al de webshop in de UK geprobeerd? Ik heb tot nu toe alleen daar gekocht dus weet niet of het scheelt met de webshop in de US.
Zag het ja. Geen invoerrechten enkel verzendkosten, btw en inklaringskosten als ik het goed heb.
Helaas wel invoerrechten sinds Brexit, maar de invoer was iets van €7,- dus dat is wel te overzien.
Mooie foto!!
What the %&^%,
Lange tijd niet naar de prijzen gekeken maar zie nu Skx009J’s online voorbij komen voor 400,- plus.
Verdubbeling van de prijs in korte tijd…
Waar is de tijd gebleven dat je ze voor 150 euro op eglobal op kon pikken
En ongetwijfeld dat die prijs alleen maar door blijft stijgen. Het is tenslotte een icoon en wordt niet meer gemaakt.
Ik ga ze in ieder geval niet meer wegdoen.
Nee, die van mij gaat ook niet weg…