Seiko SKX only (Deel 1)

M’n ex SKX. Zonde dat ik die kast niet lekker vind dragen. Was een tof ding. Zeker die groene sunburst :rainbow:

5 likes

Klopt. Achteraf te snel verkocht zonder echt een kans te geven :no_mouth:

2 likes

15 likes

Ik wil ook eens een aansluitende zwarte curved rubber strap proberen op mijn SKX. Voordat ik een wat duurdere koop wil ik eerst een goedkopere proberen. Nou dacht ik hier eens gelezen te hebben dat iemand ze van aliexpress had. Kan iemand mij wat aanraden? Er staat zoveel op die site.
Als iemand er eentje over heeft en vanaf wil staat mijn inbox ook open voor een pb’tje.

Foto’tje voor de sfeer:

8 likes

Bij mij gaat de jubilee er niet meer af, dus deze crafter blue mag vertrekken.

12 likes

6 likes

Watch & style heeft veel leuks voor weinig.

1 like

Bedankt voor tip. Ze hebben een rubber strap welke perfect lijkt voor mij! Degene met de vouwsluiting want de strap kan als ik het zo zie afgeknipt worden zodat ik geen uitstekend flapje heb (wat helaas bijna altijd wel het geval is bij kleine polsjes).

Echter ruim 53 euro met verzendkosten en dan komen er nog invoerkosten bij ben ik bang voor :frowning: iets aan de dure kant voor een probeersel. Maar even over nadenken.

Mooi dames horloge, zou mijn vrouw blij mee zijn.
Kost dat?

Je vrouw was er inderdaad blij mee toen ze hem even om mocht. Groetjes

Misschien will @johnd er dan vanaf!

Da’s mooi, ik hoop dat ze heeft genoten …
.
.
.
.
Of ach, dat is natuurlijk valse hoop

Heerlijk blijft ie!!!

11 likes

Ik heb er een tijdje geleden een paar besteld, vind de kwaliteit mwahhh. Twee zijn al op de verdikking tussen de lugs gescheurd. Ik vind dat je soms echt Ali pareltjes hebt, maar dit was een teleurstelling…

1 like

Thanks Bart. Ik kan ook niets vinden in het echt goedkope segment wat me bevalt (zwart, rubber, curved ends en voor kleine polsen). Dan maar iets dieper in de buidel tasten.

Zojuist dit gevonden wat het waarschijnlijk gaat worden. Kan namelijk hierbij een “short” versie kiezen.

1 like

Ook een goede keus. Heb deze zelf ook.
Is iets dunner (2,5) dan de Crafter Blue(4), maar de tropic, dat vind ik veel mooier voor een duiker.
En let op, short is short voor Amerikanen. Deze is maar 5mm korter dan de crafter. Maar zeker mooier.

1 like

De legendarische SKX Pepsi. :grin:

13 likes

Wat heeft dit horloge toch een eigen gezicht, blijf hem prachtig vinden, draag hem ook veel meer dan de 007.

2 likes

Thanks! Ik vind hem ook een gaaf model. Hier is nog een leuk artikel van Hodinkee over de SKX009. Ik heb trouwens ook nog de 011, die vind ik stiekem ook wel erg tof.

2 likes

6 likes