Nee heeft geen effect op de waterdichtheid, maar gaat mij meer om het glas of het er niet tegenaan komt. Bedankt voor je advies.
Wat is een:
Nee heeft geen effect op de waterdichtheid, maar gaat mij meer om het glas of het er niet tegenaan komt. Bedankt voor je advies.
Wat is een:
Een Sloped bezel insert is een insert welke iets hoger is in het midden en dan wat afloopt naar beneden.
Onderstaande tekst heb ik van Monsterwatches:
“Ze zijn in het midden hoger en de binnen-diameter is iets kleiner (“sloped” is de term die hiervoor gebruikt wordt); om hierbij een kier tegen te gaan moet je ze combineren met “stepped” saffier.”
Ik denk in jou geval niet. Heeft met dikte van je glas te maken. Sloped inserts sluiten goed op 4.1 mm a 4.2 mm dik glas.
Bij hele erg sloped zelfs 5 mm
Ik vind hem gaaf! Enkel de insert en het glas vervangen?
Yes! Double domed saffierglas met een blauwe gloed en de insert is vervangen. Betreft een made in Japan versie dus dat is ook altijd wel leuk. Enige wat nog onderweg is is een massieve oysterband. De standaard jubilee ratelt enorm.
Dat snap ik! Mooie upgrade.
Na even een drama…toch goed nieuws…de Chrono verkoper heeft de refund geaccepteerd en het horloge is terug onderweg naar Spanje.
Maar ik wilde toch een SKX. Dus even MP op en daar stond een SKX007J (!!). Bod gedaan en meegekregen voor een zeer scherpe prijs incl certificaat van NL dealer.
Dames en (voornamelijk) heren…bij deze (nogmaals) mijn NA: De Seiko SKX007J uit 2016 in originele staat.
Fijn weekend allemaal!
Mijn SKX009, gemod in de style van een SKX009. Domed saffier gaasje en keramische pepsi bezel insert.
Nice!
Gelukkig klikte je niet per ongeluk iets anders aan ipv die tudor en Wing Chan turtle
Weet een 013 ja? Die had je toch al eens gehad?