Seiko SKX only (Deel 1)

Ik volg! Zoek er ook nog ene en denk dat Creationwatches er nog heeft.

1 like

Yep! Voldoende voorraad. Er zijn kortingscode coupons.

2 likes

Lijkt wel een mod met 007 plaat en 009 bezel. Ik kan deze combi ook maken. Ik heb een 007 en een extra 009 pepsi bezel. Maar ik wissel zelden omdat ik het idee heb dat de bezels er niet beter van worden.

Samen met een andere SKX (781) :grin:

Seiko Duo dive

5 likes

Deze is niet gemod, nog steeds origineel 009. Enige wat ik gedaan heb is jaren terug het horloge paar seconden in bleekmiddel gedoopt met dit als resultaat.
Soms geloof ik dat de plaat van 007 en 009 verschillen in kleur, maar dan twijfel ik of dit wel zo is. Een 007 heb ik nooit gehad. Heb naast deze nog een 009j.

1 like

Ja, de 009 heeft een iets blauwere tint maar vrij donker. De 007 is zwart. Hoewel dit ook niet klopt want ik vind het meer een heel donker grijs. Echt jet black is het zeker niet.

Idd de 009 J heeft iets andere kleuren dan de K. Maar het verschil is echt minimaal. Je moet ze echt naast elkaar houden anders kun je het niet zien.

1 like

Mijn nederige SKX collectie. Draag bijna alleen de monsters, maar vandaag mag de pepsi om :blush:

16 likes

Toffe collectie Menno! :star_struck::star_struck:

1 like

10 likes

15 likes

6 likes

13 likes

Eens een kleurtje aan 011…
Dank @junior !

11 likes

11 likes

Vluggertje in de file.

11 likes

13 likes

Huh? Wat is dit? Ok… misschien hoort die eigenlijk meer in het mod gedeelte thuis, maar het is een originele SKX171, maar dan met een 007 bezel.
Oh ja… originele jubilee is ook onderweg :grin:

9 likes

8 likes

De 007 zoals Seiko hem eigenlijk had moeten uitbrengen :grin:

16 likes

Blijft mijn favoriete vakantie horloge :sunglasses:

10 likes

De Gen1 Klatser…

8 likes