Seiko SKX only (Deel 1)

Ging me er meer om… Als je niet weet dat je ze doorgaans voor €150-200 kunt krijgen…

Alle tijd op vakantie en hier komt de duikert ook nog eens in zijn semi-natuurlijke habitat (bewijs volgt)

6 likes

Een van de twee cadeautjes die vandaag achter de voordeur lagen !!! yayyyyy!!

rechts de nieuwe Super Jubilee van Monsterwatches voor mijn SKX009. Ik had die 009 net binnen toen mij toch wel opviel dat ik die originele Seiko Jubilee maar wat blikkerig vond. Dus toch ik hier op het forum iemand vond die een originele SEIKO Jubilee wilde maar even snel geschakeld. :slight_smile:

Best een lekker verschil. Zwaarder, meer solide, minder gerammel. Top nu, helemaal happy!

Links - waar ik NOG blijer mee ben. Eindelijk na een mislukte poging in Duitsland, nu een geslaagde poging in de UK om twee missende schakels te vinden voor de band van de Oris Aquis die ik voor mijn dochters 21e verjaardag had gekocht. Nu kan ze hem dan ook eindelijk dragen. Twee man happy !

5 likes

9 likes

5 likes

Mooi glaasje zit daar op!

3 likes

Haha, lijkt wel een jaren 80 Transformer

2 likes

Mogen de nieuwe vijfjes hier binnenkort ook gepost worden?

Van mij wel :thinking:maar het zijn natuurlijk geen 009/007 :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ha ja klopt :rofl:

Ik stem tegen.

5 likes

De nieuwe 5jes zijn naar mijn mening een heel ander horloge, geen gecertificeerde duiker en maar 100meter waterdicht een 4r36 uurwerk met handwinding en hacking.
Die verdient een eigen topic en hier houden we onze gewaardeerde SKX op een mooi voetstuk.
Ben nogal conservatief op dat gebied geen pollonaise aan mijn SKX
Das mijn mening, feel free to disagree

8 likes

3 likes

Weet je wat…een poll :smiley:

  • SKX ONLY voor ONLY SKX
  • 5-jes gaan maar ergens anders heen

0 stemmers

5 likes

Tuurlijk! Al die zuurpruimen.
Over 30 jaar hekelen ze de opvolger van de Seiko 5 sports … :wink:

1 like

Hop. Niet voor niks net een skx gekocht!

:beers:

7 likes

Deze weer tot leven gebracht met een NH36 uurwerk

6 likes

3 likes
21 likes

Mooie mod Han.

Krijg jij ze nou ook weer netjes waterdicht na het modden?

1 like

Dat is de bedoeling van een (modern) duikhorloge. Ja dus.

10 likes