Seiko SKX only (Deel 1)

14 likes

Two brothers on the 4th floor

7 likes

Haha mooi setje! Ook op de mooiste banden ;).

Ik heb zonder problemen mijn geld terug gekregen, waarvoor hulde. :slight_smile:

Toch maar die solid oyster eens aanschaffen.

3 likes

10 likes

Ai, lekker!

Ik wil um wel eens op jubilee zien, misschien komt dan echt de spijt dat ik hem niet gekocht heb! :joy:

3 likes

Mooie band, deze zoek ik nou ook. Kun je mij vertellen waar deze te koop zijn.

Gr Henk

1 like

13 likes

Tof dat ie nog steeds bij jou is! Vandaag is de mijne (weer) binnen gekomen. Op een NATO, maar nu hangt er een leren bandje omheen! Vind t wel een mooie combinatie!

Ja deze blijft wel een tijdje hoor! Als ik zie dat hij vaak wordt verkocht en weer opnieuw wordt verkocht @anon50762135EV… dan lijkt me dat een goed idee :wink:

3 likes

Blij met de solid jubilee. Voelt een stuk steviger aan.

5 likes

De moeder van alle SKX’n:

10 likes

Eindelijk ook een SKX009 met metalen band aangeschaft. Na de zwarte, oranje en gele varianten, moest het er toch maar van komen. Ik had veel (negatiefs) gelezen over de Oyster band. Ik geef toe, hij lijkt niet heel solide en hij rammelt, maar ik ben blij verrast over het draagcomfort. Heerlijk. Die blijft er dus gewoon aan :wink:

2 likes

SKX171 dial in je 007 knikkeren. Zeer, zeer content mee.

Yay ik mag hier nu ook posten.

Gister kwam de SKX007J met vlak saffier binnen. Het is nu nog wachten op de Crafter Blue rubber band.

7 likes

Vandaag begrijp ik eindelijk na al die jaren waarom de SKX-serie zo legendarisch is. Deze kwaliteit en flair voor dat relatief lage bedrag. Ik blijf er maar naar kijken. Voor een student als ik voelt dit toch enigszins als een ‘grail’. Fijne avond iedereen

14 likes

4 likes

Het kleine zusje van de 7… de 13

5 likes

NA is binnen! Nu mag ik eindelijk ook in dit topic posten :blush:

10 likes