Dus jij zou een Ferrari die gewrapped is in een andere kleur niet aannemen, omdat het dan geen Ferrari meer is?
We spreken op dit horlogeforum niet over Ferrari s maar over horloges.
Als jij een Seiko horloge naar jouw smaak verandert met Seiko onderdelen, dan spreken we van een Seiko modificatie oftewel Seiko mod.
Als jij een Seiko horloge naar jouw smaak verandert met non-seiko onderdelen of after market onderdelen, dan spreken we van een Seiko Franken watch of een Seiko Bombay special of een Seiko fake of een Seiko nepper.
En nep mag niet op HF.
Het gaat om het horloge zelf.
Bandje is irrelevant.
Als dat jouw regels en conclusies zijn, prima. Maar laat iedereen is zijn waarde en doen met een horloge wat hij zelf wilt.
Alvast een fijn weekend!
Nee, niet mijn regels.
HF standpunt.
Zoek hier op HF maar eens op Franken watch etc.
Ik heb hier ook weer iets te posten!
Niet mijn eerste SKX maar wel in de beste staat. Bandje dat @Jason_Nash tipte ook maar gelijk besteld.
Welk bandje is dat? Heb m nu gewoon op staal maar dat vind ik stiekem nooit zo mooi
En wat zijn Js toch veel mooier dan Ks
Die witte 21 jewels tekst mis ik echt.
Wat een onzin! Alsof er hier nooit een mooie mod met bijvoorbeeld Namoki-onderdelen langskomt. En dat zou verboden zijn op HF?
Mod met aftermarket onderdelen, nep en frankenwatch zijn toch echt wel verschillende dingen. Het verschilt per persoon hoe men die categorieën beschouwt, maar om alles nu gelijk maar weg te zetten als nep en niet volgens forumregels is spijkers op laag water zoeken hoor