Hahaha dat is pas creatief denken!
Hah ja, het is een hoop gedoe maar het is maar om aan te geven dat op dit moment Turtles goedkoper (of in ieder geval gemakkelijker te krijgen) zijn dan SKX’en. Mijn glazen bol zegt dat Turtles de SKX’en achterna gaan en het over een tijdje onmogelijk is om een automatische Seiko duiker te scoren onder de 500 euro.
Of je gaat gewoon bij andere webshops shoppen in plaats van creationwatches.
Hoe bedoel je? In de zin dat ze ergens goedkoper te krijgen zijn, of er meer aanbod is?
Vergelijkbare prijzen, maar zeker verkrijgbaar. Gewoon goed zoeken.
Deze is het geworden
Als SKX007/009 liefhebber vind ik dit een hele goede keuze. Maar hoop toch niet dat je tussen de €500,00 en €1000,00 hiervoor betaald hebt.
Nee zeker niet gelukkig, al moet ik zeggen dat een SKX009J in mint condition op een stalen 44G1ZZ band op chrono24 al richting de 500 gaat.
DIt is de SXK007J2 dan.
Ik heb een splinternieuwe oem seiko jubilee, na 1x monteren zonder de bracelet af te stellen wist ik al dat de strapcode jubilee beter is. Dus die er maar op gezet.
Dat hoop ik ook niet, want voor €250 excl inkarings- en verzendkosten kun je ze nieuw op rubber nog kopen.
Waarom?
De oem bracelet is mij te flexibel en voelt niet solide aan.
Ik moet het nog gaan zien, ik heb zelf een oem liggen en vind het eerlijk gezegd meevallen. Maar ik heb niks om het mee te vergelijken.
Standaard Jubilee? Is persoonlijk. Ik vind hem heel fijn zitten maar het is een ontzettende rammelband. Moet je tegen kunnen. Een Strapcode band is veel meer solide maar ook zwaarder.
Klopt.
Ik vind het extra gewicht fijn. Komt het horloge ten goede.
De strap code jubilee is mooier afgewerkt.
Ik vind de endlinks van de strapcode jubilee er altijd zo fors uitzien en met name de twee gepolijste delen in de endlink.
Die Miltat is inderdaad wat minder subtiel.
Toch subtieler dan die Angus. Die is veel lomper dikker toch? Wel mooiere endlinks ja.