Seiko SKX only (Deel 1)

Je hebt dunnere springbars met wel de dikke seiko tip.

Groene zeep? :joy:
Volgens mij zijn die springbars in de link wel al ‘iets’ dunner dan de standaard Seiko. :crossed_fingers:

1 like

Het klopt wel dat dit niet de standaard Seiko springbar is. Heb net hem erin gekregen maar niet meer eruit😅. @Petteflet Is de link die je doorstuurde een alternatief?

8 likes


Goede combinatie met de sokken vandaag.

10 likes

Nu nog een pet in dezelfde stijl en het af :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Maar de vraag is dan, passen de sokken bij het horloge of het horloge bij de sokken?

1 like

Het horloge was er als eerst, daarna kwamen de sokken, toen de nato🧐. Laten we zeggen dat ze goed bij elkaar passen😄

1 like

Dit blijft toch mijn favoriete zomerhorloge. :star_struck: Heerlijk horloge! Jammer dat het steeds stiller wordt rond de SKX. :shushing_face:

14 likes

Automatic uit 1975

3 likes


Past mooi bij de cijferkleuren op de insert. Alleen niet helemaal bij oranje…
Heb je de skx011 wel eens op metaal?

6 likes

Tja, als ze hem niet meer maken en degenen die al bestaan honderd miljoen miljard gaan kosten is het gauw afgelopen natuurlijk.

3 likes

Nee ik heb alleen een rubberen band voor de SKX. Maar moet zeggen dat die echt super draagt. Denk niet dat staal daar tegenop kan. :smile:

1 like

Ze zijn procentueel idd harder gestegen dan Rolex. :sweat_smile: Blijven ook gewoon iconische horloges. :ok_hand:

Hopelijk doet Seiko daar nog een keer iets mee.

Stille genieter

9 likes

6 likes

6 likes

8 likes

6 likes

Mag het nest verlaten (drie SKXen is wat veel van het goeie), dus een laatste shoot gedaan :grin:

9 likes