oyster of presidential band …welke draagt t lekkerst…?
Oyster, presidential vind ik een beetje gammel aanvoelen.
WVE Schreef:
Oyster, presidential vind ik een beetje gammel
aanvoelen.
Volgens mij bedoel je de Jubilee want een President voelt echt niet gammel.
Vind een jubilee ook niet gammel. Wil je een onverwoestbare band kijk dan naar een lumpy.
haakie Schreef:
Vind een jubilee ook niet gammel. Wil je een
onverwoestbare band kijk dan naar een lumpy.
Ik vind de Jubilee heerlijk dragen. Gammel is niet het goede woord denk ik. Hij is erg bewegelijk. Dat komt omdat er meer schakeltjes in zitten. Persoonlijk vind ik de Jubilee het prettigste dragen.
dreski Schreef:
WVE Schreef:
Oyster, presidential vind ik een beetje gammel
aanvoelen.
Volgens mij bedoel je de Jubilee want een
President voelt echt niet gammel.
Je hebt gelijk dreski, sorry
Ik vind hoe hij stijver de band, hoe beter. Als ik me niet vergis is een oyster stijver dan een presidential.
de lumpy ziet er inderdaad stoer uit.blijft in mijn gedachte hangen…!!!
Persoonlijk vind ik de geborstelde lumpy wat te stoer voor de elegante zijkant van de skx007. Met 1 of 2 rijen gepolijste tussenstukjes vind ik em wel beter bij passen. Dat ben ik ook nog aan het overwegen voor mijn skx007.
rob verkoopt super oysters. Die heb ik nl ook en past perfect qua vorm en uitstraling. Sluit ook mooi aan op de kast. Jubilee is ook leuk en voordelig. Maar de Supah Zollid Oi star is tha bomb!
ik vind de jubilee heerlijk dragen en past ook er mooi bij de klok . Vind die lumpy banden een beedje te hog kermis gehalte hebben voor een 007
past meer bij de monster maar die vind ik ook het mooist op zn orginele band
hharry Schreef:
rob verkoopt super oysters. Die heb ik nl ook en
past perfect qua vorm en uitstraling. Sluit ook
mooi aan op de kast.
Hij heeft wel een heel klein uitsteekseltje, zoals Rob laat zien.
Scheelt wel dat je geen kiertje hebt, zoals rechts op deze
Verder vind ik die het ook per pols verschilt hoe hij staat. Bij mij had ik teveel inkijk tegen de zijkanten van de schakels.
Maar als ie goed bij je pols past en dat mini uitsteekseltje je niet stoort, dan is het een hele stevige en fijne band.
Los van dat stukje uitsteken, de SUper Solid Oyster heeft DIKKE springbars. En dat is voor mij de reden om deze te verkopen en te stoppen met die Solid Oysters met gevouwen eindlinks… die heeft standaard pushpins.
Kan me goed voorstellen, want die dikke pins voelen stukken steviger aan. Op een toolwatch is dat zeker een pro.
Ik heb veel plezier gehad van mijn SKX007 op de solid Oyster:
Groeten,
Stefan