Seiko SKX007 binnen

Afgelopen zaterdag had ik besloten dat ik mezelf toch maar de Seiko SKX007 als verjaardagscadeau cadeau wilde doen. Helaas kon ik hem dus niet op tijd binnen krijgen, maar dat is ook deels m’n eigen schuld en omdat de post niet op zondag werkt :P…
Ik heb eerst heel lang getwijfeld of het wel een horloge voor mij zou zijn, maar toen ik hem om de pols van een collega zag, was ik toch wel verkocht. Ik moest hem nu gewoon bestellen! :smiley:
Zo gezegd, zo gedaan. En vanmiddag heb ik hem in ontvangst mogen nemen. Besteld via BestTime, zeer tevreden over de afhandeling en service. (tu)
Eerst wilde ik hem bestellen bij Rob van Monsterwatches, maar die levert hem niet meer op de originele seiko jubilee bracelet, dus dan maar gezocht naar een andere webshop die hem kon leveren. Zo dus uitgekomen bij BestTime, en zeker geen spijt van :wink:

Hier wat foto’s:
Ze zijn genomen met de camera van m’n zus (waar ik dus weinig verstand van heb:+ ) aangezien m’n telefoon waar ik normaal gesproken mee fotografeer momenteel weg is voor reparatie. Als het goed is komt die morgen, dus dan zal ik wat betere foto’s maken, ook met daglicht dus, maar ik wilde het horloge toch graag al laten zien! X(

Ik heb hem dus besteld op de originele Jubilee bracelet, simpelweg omdat ik dat de mooiste combinatie vind voor dit horloge.

Betere en mooiere sfeervolle foto’s zullen nog komen, maar de belichting is momenteel niet top en de camera snap ik gewoon de ballen van :+ dus dat is geen super combinatie. Die houden jullie van me tegoed!

Ik ben in ieder geval helemaal tevreden met m’n nieuwe Seiko!

Mooi!(tu)

2x van harte :)o
Deze is niet alleen mooi, draagt ook nog eens zeer comfortabel!
Veel plezier ermee.

Blijft een leuk horloge! Proficiat

Blijft een ultieme every day wearer! Zeker op die Jubilee.

Explore Elias_Evers

Hele leuke klok, heb 'm zelf ook :slight_smile:
Gefeliciteerd!

vam harte!

zelf ook een 007, maar op die Jubilee zeer fraai!

wear it in good health

Supercool horloge voor een lekkere prijs!(tu)

Groeten.

Noel.

proficiat met deze klassieker!

Super!
Veel draagplezier.

Dank allemaal! Ben er echt blij mee, die gaat de komende paar dagen toch wel even nonstop om de pols (:smiley:

Ik zat eerst ook nog erg te twijfelen tussen de 007 en de 009, maar zeker geen spijt van de 007. Maar er moet stiekem toch best een keer een andere duiker met pepsi kleuren op de bezel komen >X

Maar voor nu ben ik helemaal in m’n nopjes :smiley:

Gefeliciteerd met je aanwinst en veel draagplezier gewenst! (tu)

TOP!

Het is een fijne klok.
Soms even de kast in maar wat word
ik blij als ik hem weer om doe!
Een blijver op zeker.
Ik heb hem ook, op SS oyster
en vaak op nato of zulu.

Ik vind de jubilee ook super staan
geeft een meer classic uitstraling.

En ja, even een plaatje, black is black:)

Grt.

Blijft gewoon een tophorloge.

Kleine aanpassing op de mijne, saffier glas en zwarte dag/datum

It’s starting to grow on me… vind em Gaaf… vooral de kroon op 4 uur, en de gewelfde crownguards geven em een stoer, doch zachtaardig uiterlijk… (tu)… ik ga em in potlood op mijn verlanglijstje zetten… :slight_smile:

Hee Arie,

Maak er maar een ballpoint notitie van!

Een enorme bom klok voor weinig.

Ik ben geen Seiko fan pur sang maar…

Gangwaardes op mijn 007:
+of- 4 sec. p 24 u.
en een mooie klomp staal plus nauwkeurig ratelende bezel!
Da’s geheel niet gek wat?

Grt.

(tu)

Klassieker. Ik heb hem ook gehad en helaas is hij na een aantal (zware) dienstjaren een keer stuk gegaan, maar een goed en robuust horloge, zeker voor het geld. Er zijn ook Oyster-banden verkrijgbaar, voor het geval je dit niet wist :slight_smile:

Heel veel draagplezier!!!

Het heeft iets langer geduurd met alles opnieuw instellen op m’n telefoon, maar er zijn inmiddels wat mooie foto’s gemaakt :slight_smile: Wat een schitterend horloge is het ook!

http://s1065.photobucket.com/user/nickw96/media/Horloges/2014-10-15191321_zpsaee9b839.jpg.html]
[URL=http://s1065.photobucket.com/user/nickw96/media/Horloges/2014-10-15191510_zpse300662d.jpg.html[/url]

En nog een wristshot om het af te leren… :slight_smile: