Dames / Heren,
Ik ben de draad (letterlijk) kwijt … nu alsnog snel een SKX007J kopen (en zo ja waar ? ) of valt het allemaal wel mee.
The fear of missing out begint ernstig bij mij op te spelen
You can’t go wrong with a SKX
Snap ik, voelt ook aan als een klassieker die niet mag ontbreken in mijn verzameling.
Echter monster watches heeft ze nu niet (en bevestigd dat ze niet meer geproduceerd worden) Creation heeft ze nog wel maar dat schijnt een gok te zijn met invoerrechten / BTW.
Kortom stel ik wil er nu 1 kopen voor een nette (lees ik ben een kniepert dus zo goedkoop mogelijk) waar schaft een beginnende horlogeverzamelaar nu een SKX007J1 aan ?
Weet iemand of dit model exact zo te koop is? Of is de matte bezel gefotoshopt of er zelf opgezet? Vind deze uitvoering erg gaaf! Ps. gezien of Instagram.
Dat is een SKX met een Crystal Times CT037CIS saffier, DLW Sub bezel en DLW Yacht-master insert.
Ik heb die insert ook een keer gebruikt:
Hoe kom ik eraan?
Ik heb werkelijk waar geen flauw idee.
Oh wacht.
Misschien zijn dit wel aanbieders.
Edit:
We komen al ergens zo.
Staat nu 1 te koop in blauwe gedeelte
En die dial? Van Stephan Dexter?
Han,
Inmiddels research gedaan. Via creationwatches is een skx007j1 te bestellen, banden via strapcode en overige via DLW. Even een praktische vraag. Wie verwisseld dit allemaal voor mij? Mijn eerste gedachten gaan uit naar een juwelierszaak maar eigenlijk heb ik daar ook weer twijfels over.
Aankopen laten nog wel even op zich wachten. Er is een andere horloge tussendoor gegaan, levering as. vrijdag.
Dat doe je toch zelf? Of bel je ook een elektricien om een lamp te vervangen?
Precies dit
Oké, heb nog niet op die manier aan een horloge gesleuteld. Band verwisselen/inkorten klinkt logisch maar bezel verwisselen moet ik nog eens zien.
Ok uw volgorde (ik bestel pas onderdelen als ik weet hoe ik ze moet vervangen )is anders dan de mijne maar 1 Google verder en u weet alles.
Is helemaal niet zo spannend hoor .
Zie je Pm
Groet
Ja klopt hoor. Ik overdreef ook wel een beetje. Wellicht kunnen instructievideos op youtube wat helpen. Lekker knutselen toch?
1 bron is geen bron, derhalve 2 video’s gepost.
Dat heet jezelf informeren toch?
Ik kijk meestal eerst uren YouTube om zo tot de voor mij best ogende optie te komen, kies daarop mijn gereedschap uit en bestel dan pas onderdelen.
Behalve dat was het eerste filmpje wat ik vond was een Rus die er “Rus”tig een aardappelschilmesje tussen zette, die heb ik u maar bespaart
Het idee is dus SKX mods zijn best zelf te doen, maar informeer jezelf goed er is heel veel info te vinden dus daar kan het niet aan liggen.