De vriend van de collega van mijn zwager heeft nauwe contacten bij Seiko. Ik kan dus uit betrouwbare bron bevestigen dat de productie van de Seiko skx007 per begin deze week is stop gezet. Er zijn nog flinke voorraden, maar over net geen jaar is het toch echt klaar ā¦
Die vriend van de collega van jouw zwager kan dan best wel een leuk dealtje maken voor een group buy op dit forum voor een mats prijsje.
Wij een goedkope klassieker, hij van zān ouwe voorraad af. Ik zeg win-win situatie
Ik heb een direct lijntje met Kintaro Hattori, maar die wil er geen uitspraken over doen.
Discontinued zou wel mooi zijn. En dan over een paar jaar een fatsoenlijke reissue (edit: 44mm natuurlijk) uitbrengen en een stuk of tien limited edition uitvoeringen!
Zimbe SKX007, heb er wel een beeld bijā¦
Ze komen vast met een SKX007/009 ProSpecs
Handwound en hacking en hopelijk een paar millimeter platter.
Zou ik niks op tegen hebben.
En daar gaat een prijskaartje aan hangen.
En 40mm zou ik ook zeker niet erg vinden
Vergeet de PADI skx niet he.
Limited : altijd + 1 !
De buurman van de neef van de broer van mijn zwager zijn oma zegt dat het allemaal wel meevalt.
Dat logoā¦dat font van āAutomaticā
Ja gek he⦠een heleboel mensen hier op het forum zweren bij die font⦠daarom zou een oude Shogun mooier zijn dan een nieuwe zonder dat font.
Maar het is dezelfde font als vroegâh:
Is dit geen fake news?
Wat bedoel je met āditā
Die nieuwe SKX render.
Watch your mouth bruh ā¦
Hoe noemen ze mod 2?
Een Sharkey Dagaz Railmaster? Voor onderwater conducteurs?
Ik mis alleen een ceramische bezelā¦
Ziet er wel geinig uitā¦
Heb hem zelf ookš¤£
Zijn er ook skx kasten met fixed bars? Dat zou ik wel wat vinden. Soort mil spec skx
Ik ook