Seiko SKX007 mod King SKX

Merk en model: Seiko SKX 007
Diameter:42
Leeftijd: jaar of 5 / 6
Originele doos en/of eventuele accessoires: alleen nog wat extra schakels voor de braclet
Verzendkosten of afgehaald: beide is mogelijk, verzenden is risico van koper
Conditie (krassen, werking etc):prima, zie de foto’s
Soort uurwerk en kaliber:NH36 uurwerk
Vraagprijs:350
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Deze Seiko King SKX is met zorg gemodificeerd en heeft een strakke, minimalistische uitstraling. De kast is geschuurd voor een rustige look.
De wijzerplaat en wijzers komen van een SRPE03K1, wat zorgt voor een moderne en stijlvolle look. De dag- en datumschijf zijn in zwart uitgevoerd, wat mooi aansluit bij het geheel.

De kroon is subtiel gegraveerd met een S, een klein detail dat de mod net wat specialer maakt. Het geheel wordt afgemaakt met een Uncle Seiko Z199 bracelet, die zowel comfortabel als klassiek oogt. Binnenin tikt een betrouwbaar NH36 uurwerk.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

7 likes