Doet ie zelf ook altijd zo stellig.
Foto genie is die SKX wel⊠absoluut.
Ik heb hem gehad en weggegeven . Vond er werkelijk geen drol aan.
Goed ding dat zeer zeker, leuke kast ook.
Maar dat was het dan ook echt wel.
Als hij de helft goedkoper was vond ik hem de centen wel waard⊠Voor de huidige prijs, no way.
Omdat? Vind de plaat niets zeggend, niet lelijk maar gewoon doodsaai. Niks opgelegd, ik vind opgelegd een must!
Nee, ik snap hem nietâŠ
Sorry
Koop een Rolex!
(Uiteindelijk wil iederéén namelijk een Rolex!)
Dus geen Japanse meuk kopen maar gewoon een Rolex (of eventueel 2 of 3 Rolexen)
Overige horlogemerken zijn waardeloos; dus koop die Rolex.
Thanks en succes!
Boeiend, wat wij denken. Het antwoord geef je zelf:
Dus. Maar telkens wordt het weer de grote Rolex pijpshow. Of zoveel mogelijk monnies in de collectie pompen. Als het je gaat om likes, status, instafame en gewoon een mooi gehyped merk in je collectie: niet die SKX kopen. Voor die 200 euro koop je ook een Rolex omdoos.
Als het gaat om âik wil een SKX want ik vind hem vetââŠDoen!
Ook ik wil ooit een Rolex. The fuzz wil ik ook ervaren. Maar het wordt wel heel flauw om dat in zowat elk topic te roepen.
Off topic: indien je een Rolex koopt zie ik je topics met krasjes op de sluiting, het eerste krasje, servicevragen, gespam in Rolex only, etc. met vreugde tegemoet
Hell no. Zwaar overgewaardeerd.
Alleen het uurwerk zelf alâŠ
En dan nog mineraal glas en de grote kans op de belabberde uitlijning.
Dan zou ik toch weer eens wat anders proberen, eventueel uit de Seiko stal, een Orient bijvoorbeeld.
Koop dan in ieder geval een Turtle of zo.
Uiteindelijk wil je toch een Seiko
Koop dat ding gewoon voor die paar meier. De aankomende 20 jaar niet druk hoeven maken om schade. En blijft lopen.
Dat is dus ook de reden dat ie weg mocht m de MM300 Sbdx001 is voor mij de ultieme Seiko. Echter toen ik die foto vanochtend zag dacht ik wat is zoân SKX toch nog steeds een waanzinnig horloge!
Ja koop dan iig mijn SPB077⊠is 20 keer mooier voor 3 x de prijs van een SKX
Uiteindelijk wil je nooit meer een Seiko! Zal ik je even uit de droom helpen wat betreft de SKX: bouwkwaliteit = bagger, uurwerk = bagger, rammelband = bagger, precisie = bagger, afwerking = bagger, uitlijning = dubbel bagger. Mijn mening hoor.
De lume is daarentegen dikke prima. En je kan er lekker mee van de glijbaan zonder zorgen.
Ik snap het flipperen en weer terugkopen van hetzelfde horloge toch al niet. Ik heb pas een SKX aangeschaft, kost eigenlijk niks een gebruikte. Bij mij gaat een horloge pas weg als die maanden in de horlogekist ligt en ik niet de aandrang heb om deze te dragen. Als je zon goedkoop horloge moet verkopen om iets anders van over de 2k te kunnen kopen vraag ik het me af of die aanschaf dan wel verstandig is.
Zelf modder ik nog een beetje aan om een bedrag van 2k> te spenderen aan een horloge ondanks dat ik het wel kan missen maar dat gaat denk ik niet zo lang meer duren maar dat komt wel in een NA terugâŠ
Dit werd ineens weer een lang lulverhaal, koop gewoon een SKX erbij als je dat wilt, wat kost dat nou ?
SKX007 is top! Niet te complex maar gewoon goed. Als je hem zat ben kan je hem simpel modden en je hebt weer een ânieuwâ horloge. Voor mij het ideale vakantie horloge!
Ik begrijp je volkomen. Is een tophorloge waar ik initieel ook niet de grootste fan van was, tot ik 'm keer probeerde en verkocht was. Heb indertijd een 009 gekocht voor zoân 180 EUR. Kan je niet mee bekocht zijn. Ondertussen overweeg ik om deze te vervangen door een 013.
Dus wat mij betreft; doen!
Helemaal mee eens, heb hem een maandje gehad, vond er niet veel aan. Verkocht en een grand seiko ervoor in de plaats, veel leuker!