Nu poep ik op veel (maar niet alle) Rolexen, dus zal ik het anders stellen: als ik morgen een Moser & Cie met fumé wijzerplaat of een Credor Eichi II scoorde zou ik mijn zwarte Seiko duikertje nog even graag dragen.
En ik kan het weten, want ik heb minstens een kist vol horloges uit een “hoger segment”.
Dat Is nou precies waar de topic starter op doelt.
Precies dat !
Heb zelf de SKX013 gehad, niet al te lang.
Vind het een horloge voor tieners.
De SKX mist iets, en blijft zo’n beetje een puberaal iets.
Leuk voor ff.
Oja, ontopic: altijd kopen die SKX007, bang for the buck etc, verder is het gewoon een mooi horloge naar mijn mening, heeft veel weg van een Rolex sub eigenlijk
Ik draag hem niet zo vaak maar wat in het vat zit verzuurt niet.
Maar ik zou hem nooit weg doen.
En wat krijg je er nog voor?
Nee, dan heb ik liever het horloge.
Het regent weer Rlx, Rlx, Rlx in een Seiko topic.
Ik kreeg laatst een ban voor het plaatsen van een Casio
in een Omega topic.
Plus terug naar TL2.
Een hele straffe maatregel vind ik.
SKX-en zijn waanzinnig fotogeniek, maar als ze niet meteen weer geflipperd worden, worden ze wel gemod, dus ‘t zijn meestal geen (origineel-)blijvertjes. Niet doen dus, zou ik zeggen, er was een reden waarom je ‘m toen verkocht hebt.
PS naast twee SKX171’s ben ik aan m’n tweede 007, gekocht om te modden, en ook alweer een paar keer op ‘t punt gestaan ‘m te verkopen (maar dan toch nog die éne insert willen uitproberen, misschien dat ie dan net wèl…). It’s a trap!
Ik zie nergens in mijn topic start het woord Rolex voorbij komen, dus weet niet goed waar je je antwoord op gebaseerd hebt? Even goed lezen amice alvorens vanalles te insinueren…
Daarom heb ik dus voor de SKX009 gekozen, die geeft wat meer variatie in de collectie met de speedy. Als het nu maar eens wat warmer zou willen worden dat ik een polo of t-shirt kan dragen, onder een hemd of trui is de 009 net iets minder geschikt.