Zojuist na het missen van mijn oude skx toch weer een nieuwe tweedehands aangeschaft.
Echter is aan 1 kant de band aanzet behoorlijk los aan 1 kant, zie foto’s
Verkoper zegt zelf nooit ergens aan te hebben gebogen, maar kan me niet herinneren dat m’n oude dit ook had.
Gewoon terug buigen of, wat ik eerder zou doen, die rare jubilee er gewoon lekker af halen en er een classic Bond NATO op gooien. Of een vintage leertje.
Aan die holle end-links heb ik een broertje dood, die krijg ik niet van Seiko’s af zonder gevloek en zonder ze te verbuigen, dus da’s niet raar in mijn ogen.
Klopt geborsteld aluminium, Ja dacht zelf aan een grijs groene eventueel… die andere is mooier bij zwart denk. Morgen eerst maar eens de jubilee herstellen. Bedankt nogmaals
Gewoon dragen wat je zelf het mooist vind vriend. persoonlijk vind ik die jubilee gruwelijk mooi staan bij deze aluminium bezel dus die zou ik zeker even repareren morgen. Wat vreemdem op een internetforum ervan vinden moet jou een worst wezen.
Mooi moment om een Strapcode super-awesome-3D-amazing-angus-clamshell-oyster-en-ander-zeeleven Jubilee band te bestellen.
Metaal vaak/veel buigen verhoogt het risico dat je horloge op een dag niet meer om je pols hangt, terwijl je 'm daar wel gelaten had. En dat moment is typisch vaak net op het moment dat jij je hand over de rand van een cruiseschip/vissersboot/sloep/roeiboot/grachtkade/… steekt om iets aan te wijzen.