Seiko skx013

Heb ik ook:

:joy:

3 likes

Haha cool. Heb je toevallig ook de stalen band van de NY0040?

Nee, daar houdt de vergelijking op :slightly_smiling_face: Ik heb wel een Citizen ‘Excalibur’ gehad op staal, dus ben bekend met het prettige verstelmechanisme. Ik heb mijn 0040 gekocht op de kunststof band en vind de stalen band los te duur.

Hoe is het geen echte Seiko :sweat_smile:
En mensen die zo snel iets te vrouwelijk vinden hebben iets te compenseren.

2x dikke onzin, de skx013 is dé midsize / kleinere duiker als dat beter bij je polsen past.

2 likes

Ik heb ook een 013 en heb er nog geen dag spijt van !
Zeker met deze Jubilee draagt die heerlijk :sunglasses:

Is dat de standaard jubilee of een massieve van strapcode?

1 like

Het is een topper en heerlijk op verschillende bandjes te dragen ook!

De SKX013 is mijn tweede horloge en blijft vaste waarde in mijn collectie. Ik draag hem op vakantie graag op een nato! :diving_mask: Als je goed gaat kijken is de kastvorm en afwerking gewoon enorm mooi. :star_struck:

4 likes

ik waardeer het niet dat je reclames maakt voor zulk lekker bier. Het is verdomme 11 uur in de ochtend en ik krijg weer dorst.

Tof horloge trouwens ook wel, zeer mooie kast inderdaad :+1:t2:

1 like

SKX013 vrouwelijk? Dat hoor ik nu voor het eerst!

Los daarvan; als jij hem mooi vindt is dat toch prima?

Sorry man! Ik zal het niet meer doen. :face_with_hand_over_mouth:

Nee echt! :lying_face:
:zipper_mouth_face:

Fijne week he! :grin:

3 likes

Ik ben vrij, dus die biertjes komen wel deze week :partying_face:

Dag Cornelis!

Zoals de anderen hier zeggen zou ik inderdaad je eigen gevoel volgen, aan je topic is wel uidelijk dat je hem heel graag draagt. De Skx013 is is naar mijn mening alleszins een topper, zeker als je een net wat smallere pols hebt. De kans dat ik er in de nabije toekomst zelf eentje aanschaf is reëel (twijfel nog wat tussen een Skx013 en een mini turtle)! Moest ik zelf iets bredere pols hebben zou ik er misschien wel een iets dikkere klatser aan hangen (Skx007/ Skx009?).

Aarzel niet ergens een foto achter te laten, vinden wij allemaal leuk :camera_flash: :star_struck:

Welke band had je op die 013 als ik mag vragen?

Eulit Palma grijs :v:

1 like

Thanks! :call_me_hand:

1 like