Seiko skx013

Hallo allemaal!

Aangezien dit mijn eerste topic is zal ik me even voorstellen!
Ik ben Timo, 22 jaar. Ik studeer werktuigbouwkunde en niet te verassend ben ik een heel erg horlogefan.
Ik heb dit topic aangemaakt om mijn gedachten helder te krijgen. Momenteel draag ik eigenlijk maar 1 horloge, mn daily beater die me nooit in de steek laat. Dat is mijn Seiko SKX013. Ik draag hem nu iets langer dan een jaar en heb al veel leuke gesprekken erover gehad. In deze gesprekken komen alleen een hoop verschillende meningen naar voren over de skx die bekend staat als het tonnetje. Sommigen vinden het geen “echte” seiko en te vrouwelijk door zn kleine afmetingen. Sommigen zijn er daarentegen helemaal weg van.

Ik hoor graag jullie mening over dit horloge, omdat ik zelf misschien een roze bril opheb voor dit horloge. Ik vind hem zelf erg gaaf en hou m graag in de collectie, dus het is geen twijfel of ik hem bewaar maar lijkt me leuk de algemene menings-status naar dit horloge te horen. Ik zal kijken of ik straks een mooi fotootje van het tonnetje kan maken maar ik geloof wel dat jullie weten hoe ie eruit ziet!

Ik ben benieuwd

12 likes

Een andermans mening is niet relevant. Alleen jouw mening en gevoel telt.

2 likes

Welkom Cornelis

Tophorloge! Niks mis mee. Tenzij je polsen van 20+ cm hebt en dan nog draag je toch gewoon wat je mooi vindt?

:+1:

Ja idd, gewoon dragen wat je zelf leuk vindt. Toevallig heb ik ook een skx013 besteld. Die is nu onderweg. :ok_hand:t3:

Welkom bij de club!
De 013 is echt een leuk dingetje. De mijne wint het als daily ook erg vaak van de grotere citizen ny0040 serie, wat ik aardig wat vind zeggen gezien mijn voorliefde voor die reeks. :grin:
En als het kleinere maatje jou bevalt; gewoon lekker meeloeren hierzo:

Veel 013’s en hun neefje de skx021/23/25/27 :slightly_smiling_face:

2 likes