Seiko Skx031j service vraag

Hoi iedereen.
Ik ga binnenkort mijn skx031 een servicebeurt laten krijgen. Nu zit ik met de vraag wat te doen met de lume. Deze is op de uurmarkers licht aangetast. Is het mogelijk om dit te reinigen zonder de originele lume te beschadigen of laat ik het beter zo? Relume is een optie die ik niet wil.

1 like

Een nieuwe wijzerplaat? Moet voor niet al te veel geld aan te komen zijn en is de mooiste oplossing…

Verkoop je toevallig je SKX031? :smiley:

2 likes

Ik vind het wel charme hebben, die ligt verweerde lume. Zelf zou ik op zoek gaan naar een vervangende wijzerplaat als ik het echt niet meer mooi zou vinden. (Waar de wijzers van mijn skx031 ook bijna aan toe zijn)

1 like

Je bent al nummer x die dit vraagt :laughing:

1 like

Haha ben al enige tijd opzoek! Maar niet tot nauwelijks te vinden…

1 like

Valt vies tegen. Ik heb toen ook gezocht naar een nieuwe plaat, maar helaas. Ze zijn in Azië wel te verkrijgen via ebay, maar dat is een mijnenveld qua echtheid.

Lume zou ik persoonlijk vanaf blijven @Mr.JokerBean.
Zorgt voor wat leven op de plaat :grin:

1 like

Ik denk dat ik er ook vanaf zou blijven, maar als je echt een nieuwe wilt, is dit een goed adres…

1 like

Nog steeds niet om voor een Citizen NY2300? :smile:

1 like

Blijf die Seiko SKX031 toch wel echt een rammer vinden. Net wat meer dan die Citizen :wink:

1 like

Ik denk dat je gelijk hebt

1 like

Dus nu wachten tot de kans zich voordoet…

1 like

Goede ervaringen daar?
Vanmorgen iets bij ze gekocht maar kan op geen enkele manier contact met ze krijgen.
Had nog een vraag.

Chat niet
Mail niet
Facebook niet
Bellen niet

Blijft een gaaf modelletje!

image

3 likes

Dat lijkt wel erg gek op elkaar! :smile:

1 like

Haha wow idd zeg! Hoe kom jij eraan? Ik heb deze uit Engeland!

1 like

Die van mij is als een opknappertje gekocht en overspoeld met liefde (en onderdelen :smile: )

Dit laat wel een beetje zien waar het is begonnen…

Vreemd…
Ik heb tot nu toe prima ervaringen met ze gehad, maar in het verleden behaalde resultaten,…etc.

Succes!

Het is al verstuurd.
Contact echter niet gelukt.
Kan gebeuren.

1 like

Ze waren er een dagje niet. Contact verder prima verlopen.

1 like