Seiko SKX173 heeft iemand hem

Aangezien ik erg gesteld ben op mijn SKX007 ben ik ook geinteresseerd in de Amerikaanse versie. Deze heeft vierkante indices en modelnummer SKX173. Via ebay is hij lastig te krijgen en ik vind ze nog aan de prijzige kant ook vergeleken met de 007. Is er iemand die hem heeft en/of een goed adres weet?
Dit is hem dus…

Ik heb er 1.
Die wordt gemod en de wijzerplaat is helaas voor jou al bestemd voor een 007 (bestelling samen met een SUG089: samen dezelfde wijzerplaten).

Ik vind hem ook mooi, denk dat ik wel aan meer platen kan komen. Als ik ze heb laat ik het weten.

robbie409 Schreef:

Ik heb er 1.
Die wordt gemod en de wijzerplaat is helaas voor
jou al bestemd voor een 007 (bestelling samen met
een SUG089: samen dezelfde wijzerplaten).

Ik vind hem ook mooi, denk dat ik wel aan meer
platen kan komen. Als ik ze heb laat ik het weten.

Interessant. Is het ook mogelijk om een plaat van een 7002 in een SKX007 te lepelen? Die zijn makkelijk te krijgen.

Geen idee of dat past, Dreski, maar hou er rekening mee dat de 7002 geen dagaanduiding heeft en de 007 c.q. 173 wel.

Paul G. Schreef:

Geen idee of dat past, Dreski, maar hou er
rekening mee dat de 7002 geen dagaanduiding heeft
en de 007 c.q. 173 wel.

Dat klopt maar die kan gewoon achter de plaat langsschuiven lijkt mij. Ik vind die groene kleur van de lume van een 7002 ook wel weer wat hebben.

Hij zou inderdaad achter de plaat kunnen schuiven, lijkt mij ook. Ik vind de plaat van de 7002 er mooi rustig uitzien.

Volgens mij kun je zelfs een 7s26 uurwerk in een 7002 lepelen, dus ja.